34. deo

122 3 0
                                    

Polako im prilazeći, Josh se iznenada okrene i u isto vreme skoči od straha očigledno. Nasmejem se i krenem još više da mu se približavam sa zmijom.
J"Ne, Julia.... Ne približavaj mi se... Fuj, kako možeš da je nosiš"
Ja"Što, baš je lepa"
J"Julia! Baci to!"
Ja"Je l' se ti to bojiš zmija?"
J"Ma ne Julia"
Ja"Dobro, pustiću je"

Čim mu se još malo približim, bacim istu ispred njegovih nogu, gde vrisne. Jak smeh je popunjavao ostrvo.
Ja"Zašto se toliko plašiš?"
J"Ti si bolesna"
Ja"Ja? Ma ne, odakle ti to?"
J"Nikad ovoliku traumu nisam doživeo"

Kada se već sve smirilo, moje raspoloženje je palo na minimum. Nisam znala šta da radim od sebe. Bilo mi je previše dosadno. Nakon malo dužeg razmišljanja, odlučim da se presvučem u kupaći i malo osvežim u moru.

Čim se presvučem, izadjem iz sobe, gde se svi pogledi zadrže na meni. Zbunjeno ih sve pogledam, te vežem kosu. Obujem papuče i laganim hodom se dovučem do vode. Za mnom su krenuli Josh i Eddy.
Ja"Prestanite da me pratite"
E"On te prati"
J"Odjebi od mene"
Ja"Ako ćete da se svadjate, molim vas, idite unutra"

Polako ulazeći u vodu, sitne kapljice hladne vode sam osetila na mom vrelom telu. Prevrnem oči od hladnoće vode i polako se okrenem. Primetim Josh-a iza sebe, te ja njega poprskam vodom. Nakon što ga malo više pokvasim, krenem da bežim sve dublje u vodu, jer je krenuo prema meni. Svoju mokru kosu skloni sa očiju, te zaroni. Pokušam da ga potražim, ali u tom trenutku ispred mene se stvori on. Milimetri su bili granica izmedju nas.  Mogla sam osetiti njegov dah na svom licu. Pokušavajući da se odaljim, moje srce mi to nije dozvoljavalo. Bili smo sve bliži i bliži, sve dok nas Eddy nije razdvojio.
E"Julia, jesi dobro?"
Ja"Jesam..." razderem se.
E"Dobro!"

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now