Ja"Jesmo, ali i da nas je neko video, ne bi bilo problema... A ovako..."
A"Samo reci šta ti treba"
Ja"Mislim da ne postoji osoba koja poznaje Josh-a, više od Thomasa"
T"Dobro, nastavi"
Ja"Da li Josh želi decu?"
A"Molim?"
T"Šta?"
Ja"Nemojte mi sad tu molim i šta nego mi recite"
A"Da nisi..."
Ja"Nisam trudna devojko, već pitam samo"
A"A... Dobro"
T"Pa, poznavajući Josh-a, sa tobom bi imao i 10-oro dece"
Ja"Ti to stvarno ili?"
T"Kunem ti se"
Ja"Da sam ja sad trudna, A NISAM (naglasim jačim tonom), da li bi on prihvatio to dete"
T"Definitivno bi"
Ja"Sigurno?"
T"Apsolutno"
Ja"Ali ja još uvek nisam spremna"
A"Julia, ne treba da se plašiš, niti da se brineš. Sve će doći vremenom"
Ja"Znam, ali..."*Uveče*
Ležeći na kauču i mazeći Maks-a, na vrata udje Josh sa kesama punim namernica. Brzo ustanem, pomerivši Maksa po strani.J(Josh)"Sutra je proslava.... Ideš sa mnom"
Ja"Ne... Zaboravi"
J"Moraš Julia"
Ja"Ne... Znaš da mrzim takve proslave"
J"Znam, ali ovo je važno i moraš da budeš uz mene"
Ja"Kad?"
J"Sutra u 9"
Ja"Ufff dobro. Biću spremna do 9"
J"Nisi svesna koliko te volim"Ispusti kese i snažno me poljubi.
J"Ja sad moram da idem. Imam nešto da sredim oko firme, pa ću doći"
Ja"Važi"
J"Ajde vidimo se"Poljubim ga u obraz, te se pomerim u stranu i uzmem telefon. Nazovem Anne i dogovorim se sa njom da dodje do mene. Trebala mi je njena pomoć oko haljine. Da nije toliko svečano, obukla bi trenerku i običnu top majicu.
*2 sata kasnije*
Pustim Anne unutra, te zajedno brzo se popnemo na sprat. Ušavši u sobu, iste sekunde otvorim svoj ormar, gde ugledam gomilu prelepih haljini.A"Julia, sve su prelepe"
Ja"Znaam"
A"Moramo neku da izaberemo.. hm... Uzmi probaj ovu"Iz ormara izvuče crvenu haljinu, koju kasnije obučem. Nije joj se svidela, te mi je pružila drugu. Sivu sa sitnim kristalima, koji bi se presijavali na svetlu.
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...