38. deo

125 4 0
                                    

Čekajući Anne da dodje, svoje vreme sam provela razmišljajući i praveći plan za ulazak u njegovu sobu, a da niko ne provali da sam to ja...

Sedavši na stolici dug vremenski period, iz mog razmišljanja me prekine Anne, koja uzbudjeno skoči na moja ramena, te sedne pored mene. Skine naočare za sunce i iste ubaci u svoju torbu.
A"I srce, šta ćemo da radimo?"
Ja"Imam plan, ali ne znam koliko će uspeti"
A"Pričaj!!"

Čim joj ispričam plan, od uzbudjenja skoči i povuče me za ruku u ostavu. U istoj se nalazila sva potrebna oprema za naš plan.

Naš plan je bio taj da se ja obučem u medicinsku sestru i da tako udjem u sobu, rekavši da ako me neko pita da sledi pregled. Mislim da će plan ići veoma dobro, ukoliko Anne sve ne upropasti.
A"Nikad neće provaliti"
Ja"Misliš?" kažem vrteći se u krug ispred ogledala.
A"Hajde idemo"
Ja"Budi tu, nemoj nešto pogrešno da uradiš"
A"Dogovoreno"

Spremna da udjem u sobu i saznam istinu, polako, laganim koracima stanem ispred vrata. Bez ijedne reči udjem unutra i lagano zatvorim vrata. Pre nego što ga pogledam, pogled usmerim u prozore, na kojima su bile spuštene roletne. Nakon par sekundi skupim snage da se okrenem i... U tom trenu ugledam njega. Svoje ruke stavim na lice od šoka, kojeg sam trenutno doživela. To je on... Spavao je u krevetu... Lice mu je bilo prepuno rana, koje su bile prigušene krvlju. Nešto u meni se otvorilo. Emocije su bile na granici.... Iz svog dzepa izvučem njegovu poruku, koju mi je ostavio kada je zauvek otišao... Na istoj sam uzvratila porukom "Volim i ja tebe" i stavila mu papirić u šaku. Polako da se ne bi probudio... Ostalo mi je još malo vremena... Svoje oči nisam mogla da skinem sa njega. Samo sekund kasnije, u sobu je ušla njegova majka, kojoj se ne sećam imena. Naduvena od plakanja, sela je pored svog sina, čvrsto držeći ga za ruku i moleći se Bogu. Pre nego što zaplačem, brzo izadjem iz sobe i potrčim prema ostavi gde se nalazila Anne. Čim udjem, pogledam je očima punim suza, te joj skočim u zagrljaj.
Ja"To je on..."

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now