55. deo

110 2 0
                                    

Pomerim se od njega i smoreno krenem prema Josh-u, koji me je čekao na stepenicama. Čim me primeti, na njegovom licu se nadje prelep osmeh. Polako mu pridjem i iste sekunde ga zagrlim. Miris njegovog parfema bi mogla osetiti na kilometar od njega.

Ja"Mislim da neće da ode..."
J"Bitno je samo da si tu... Tu pored mene"
Ja"Nadam se da će uskoro otići"
J"I ja se nadam..."
Ja"Ja... Sad idem kući"
J"Hoćeš ja da te odvezem?"
Ja"Ne, ne, naćiću se sa Anne"
J"Zovi me kada stigneš"
Ja"Hoću" kažem tiho, te se okrenem i laganim koracima krenem da se spuštam sprat niže.

*Sat vremena kasnije*

Čekajući Anne iza jednog ćoška, razmišljajući o svemu, osetim glad u predelu stomaka. Pogledom predjem preko ulice i ugledam pekaru. Nakon što stignem ispred pekare, gde nije bilo nikoga, shvatim da veoma blizu stoji veliki crni kombi. Pogled vratim prema pekari, te udjem u istu.

*3 sata kasnije*

Nesvesno otvaram oči. Pokušam da se pomerim, ali shvatim da sam vezana. Uznemirujuće krenem da se pomeram, dok ne vidim da se nalazim u napuštenoj fabrici. Ležala sam na krevetu, vezana za krevet. U mojim očima su se sakupile suze, koje bi kasnije skliznule niz moje obraze. Gledajući u tu tamu, koja je svake minute bila sve tamnija i tamnija, iz jedne prostorije izadje čovek obučen u crno. Uplakano podignem glavu i krenem još jače da se cimam.

Xx"Mislim da još uvek nisu krenuli da te traže"
Ja"Eddy?"
E(Eddy)"Izvoli lepotice moja"
Ja"Ne zovi me tako!"
E"Zašto?"
Ja"Ubiće te.... "
E"To se zove bratstvo"
Ja"Zašto mi ovo radiš?"
E"Ne radim ti ja ništa, ja sam želim da me zavoliš kao pre"
Ja"Ali ja volim Josh-a! Shvati već jednom!"
E"Šteta što ti misliš da on tebe voli..."
Ja"Eddy, ne nerviraj me!"
E"Što? Šta ćeš uraditi?"
Ja"Molim te, pusti me" rekla sam uplakano.

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now