Uvod

932 14 0
                                    

Budi me sitno golicanje na telu. Rukom predjem preko ramena i sa sebe skinem gomilu mrava. Brzo ustanem i rukama krenem da se čistim. Ne mogu da verujem. Opet sam pala sa kreveta. Pogledom predjem preko sebe gde ugledam mog ljubimca Lea. Gledao me je sa dugim isplaženim jezikom.
Ja"Šta me gledaš?" upitam ga, te se okrene i ode na drugu stranu.
Xx"Možda je gladan i žedan"
Ja:"Je l' ti to meni nešto?"
Xx"Ne, naprotiv, samo ti kažem"
Ja"Vidim..."
Xx"Ajde kreći, majka te zove na ručak"
Ja"Reci joj da nisam gladna"
Xx"Naravno kad ne voliš njen ručak"
Ja"Vidi... Ili joj reci ili izadji mirno i kulturno"
Xx"Kako god"
Prevrne očima i izadje. Dnevnik sa police sakrijem ispod trave. Da... U zemlji sam napravila tajno skrovište za moj dnevnik, koji je jako privatan i ne želim da neko sazna da uopšte postoji. Obujem papuče i sanjivo izadjem na sunce, koje bi me totalno oslepelo. Ruku stavim preko očiju i gegajući se, dodjem do majke koja je neumorno radila po ostrvu.
Ja"Odmori malo"
M(Majka)"Dobro jutro damo, je l' se sad ustaje?"
Ja"Možda?"
M"Vidim da nisi došla da mi pomogneš, zato sedi tu i čekaj ručak. Biće spreman za 5 minuta"
Ja"Nisam gladna"
M"Julia jedi nešto dete, nema te nigde"
Ja"Ja bi, ali nema"
M:"Kad te dohvatim sad, nećeš lepo proći"
Ustanem i sa širokim osmehom potrčim prema vodi. Volim da je zezam. To mi je u krvi. Previše se nervira, a treba da shvati da je to moj način zezanja. -Ja sam Julia sa jednog ostrva, za koji spoljni svet još uvek ne zna. Barem mislim. To i nije toliko bitno, koliko je bitno to što Eddy dolazi da me poseti. Inače Eddy je moj dečko kojeg volim više od svega na svetu i ne bi mogla nikad da ga zamenim.

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now