3. deo

302 9 0
                                    

Ušavši u kuću, sednem do Eddy-ja i zagrlim ga. Nakon par minuta, na ostrvu se oglašavala jaka grmljavina. U nekim delovima bi udarila munja u zemlju, što nije nimalo čudno za nas. Normalno je ustvari. Kroz par minuta, jaka kiša je krenula da pada. Nikad nije bilo ovakvo nevreme. Uz kišu se pojavio i vetar, koji bi nosio sve pred sobom.
M(Majka)"Šta se dešava? Ovakvo nevreme skoro nije bilo"
Ja"Dobro, neće ništa da se desi"
U tom trenutku začujem vrisak iz kućice preko puta naše. Bilo je to od Nine. Brzo izadjem i primetim kako stoji sama na sred kiše, medju stvarima iz kuće, ali kuće nije bilo. Začudjeno potrčim i uhvatim je u naručje.
Ja"Da li je moguće da se kuća srušila" nasmejem se, jer sam ostala veoma šokirana prizorom. Ne mogu da verujem.
E"Nemoj više da izlaziš"
Ja"Zašto?"
E"Zato, jer pada kiša i prehladićeš se"
Ja:"Neću, ne brini se"
E:"Julia, upozorio sam te"
Ja:"Dobro, dobro"
Prevrnem očima i okrenem mu ledja. Uvek je takav. Mnogo se brine da mi se nešto ne desi, a ne može da shvati da sam navikla da idem po kiši svuda. To je moj načkn života i ne smeta mi. Nekad me mnogo iznervira, ali onda shvatim da se on brine i da ne želi da mi se nešto desi. Smoreno ustanrm sa stolice i stanem kraj vrata, gledajući u duboko more. Gledajući u tu tamu, koja se našla iznad istog, ugledam nešto kako se prižava ostrvu.
Ja"Nešto je tamo!"
Svi brzo ustanu i izadju iz kućice. Gledajući shvatili su da je to ustvari brod, koji se tokom oluje prevrnuo.
Xx"Kreni Julia"
Ja"Evo, samo da uzmem..."
E"Ne ideš ti nigde"
Okrenem se prema njemu, koji me je držao za lakat.
Ja"Fuck off"
Pusti me, te klrenem da trčim za ostalima. Nismo bili sigurni da li je posada bila opasna. Nakon što je brod bio dovoljno blizu, potrčali smo prema istom. Iz njega sam mogla čuti razne glasove. Bili su veoma glasni. Nekoliko njih se nalazilo i na levoj strani broda.

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now