Ja"O čemu pričate?"
E"Idemo Julia"
Uhvati me za ruku i povuče prema kućici. Snažno bi me vukao, što ne bi trpela, već bi se odmakla ljutito. Nema pravo tako da me vuče.
Ja"Šta ti je? Zašto se tako ponašaš prema meni!?"
Nervozno mi pridje i besno krene da mi priča nešto.
E"Neću dopustiti da slušaš laži!"
Ja"Koje laži Eddy!"
E"To ne treba da znaš"
Ja"Zašto?! Znaš da nikakve tajne ne trebaju da budu izmedju nas"
E"Julia, pusti me. Nećeš saznati"
Ja"Debilu jedan!"
Razderem se, gde se šokirano okrene. U tom trenutku, na mom obrazu se našla njegova ruka. Udario me je. Udarivši me, padnem na pod. Oko nas su pritrčali i ostali, koji su odveli Eddy-ja dalje od mene. Ne mogu da verujem.. U šoku sam totalnom... Nisam znala da bi me Eddy udario. Sa ledja mi pridje Josh, koji je gledao moj obraz. Pogledam ga, te primetim širok osmeh na licu, jer mi je bio veoma blizu. Skrenem pogled i rukom predjem preko obraza, koji je bio crven poput jagode. Ustanem, te krenem prema kućici. Unutra me je čekala majka, zbunjujući gladvši u Josh-a.
M"Ko je to?"
Ja"Neki lik sa broda"
J"Josh"
M"Aha.... Dodji sedi"
J"Želim kući, gde su mi roditelji"
Ja"Spašavaju ti roditelje"
J"Ko?"
Ja"Moja braća"
J"Pa koliko ih imaš"
Ja"7"
J"Au sine..."
Ja"Što, to je normalno"
J"Ne, nije..."
Sednuvši na zemlju, Josh sedne do mene, gde vremenom glavu nasloni na moje rame i zaspi. Bilo mi je smešno, ali sam se suzdržavala koliko mogu, da ga ne probudim. Kasnije, nakon nekog vremena, Abel i ostali su ga odveli u moju sobu i smestili ga u krevet. Zbog njega, ja sam morala da spavam u susednoj kućici, gde nažalost nema ništa, na šta bi mogla da spavam... Udjem u istu i u totalnom mraku, na zemlju stavim lišće koje uglavnom koristimo za ovakve prilike. Kroz zidove od bamusa je prolazilo hladan vazduh.
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...