Polako bi išao prema meni, a ja bi uplašenim koracima hodala unazad, sve dok nisam pala u bazen i probudila se. Da li je moguće da je sve bio san... I dobro je što je bio san...
Ruke stavim na lice, koje je gorelo od temperature. Nalazila sam se vezana na stolici, sa selotepom na usnama. Noge bi mi bile vezane čvrstim kanapom. Mrdajući se, odjednom, stolica na kojoj sam predhodno sedela je izgubila ravnotežu, te je pala. Čim padnem na prašnjav beton, pokušam da skinem selotep sa ustiju, ali bilo je beskorisno. Samo nakon par minuta u prostoriju gde sam ja udju četiri lika u crnom, jako nervozni.
Xx"Kako dolaze! Brzo je odvežite i vodite je odavde" izgovori, te mi skine selotep sa ustiju.
Ja"Ko dolazi?!"
Xx3"Sigurno si mu mnogo nedostajala, hahaha"
Xx2"Ajde idemo"
Ja"Kuda me vodite?! Želim da pričam sa Eddy-jem."
Xx"Ne možeš sad, kasnije"
Ja"Želim sad!"
Xx"Nemoj iskušavati moje strpljenje ili.."
Ja"Meni te priče ne možeš pričati, jer ste se prvi prodali za 30000"
Xx2"Mnogo voliš da pričaš? Kako te Josh može trpeti... Ja ne bi mogao ni 20 minuta"
Ja"Samo me pustite i svima bude lepo. Vi uzmete pare, ja odem kod Josh-a i to je to"
Xx4"Kamo sreće da može tako"
Ja"Zašto ne može? Kakvi ste vi to kriminalci... Užas"
Xx"Ajde začepi i kreni"Čim me podignu sa stolice, iz daljine se mogla čuti policijska sirena.
Ja"Šteta, došli su"
Xx"Trčite!"
Ja"Kuda sad?"
Xx"Začepi mala i kreći"
Ja"Ne idem ja nigde"
Xx3"Ubio bi je sad, ali Eddy nam je rekao da ne sme dlaka da joj spadne sa glave"
Ja"Ma nemoj"
Xx4"Moramo da iskoristimo silu, ovako će nas uhvatiti ako nastavimo"
Ja"Ako budete koristili silu, ja ću reći Eddy-ju i propašće vam tih 30000"
Xx"Ja neverujem... Odakle tebi tolika muda da nam se suprotstavljaš?"
Ja"Pa ne znam baš"
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...