Ja"Zašto mi nisi rekao da dolaze?"
J"Pa želeo sam da te iznenadim"
Ja"Ja ne mogu da verujem... I dalje sam u šoku"
J"Zahvali se Thomas-u, on je išao po njih"
Ja"Gde je on sad?"
J"Videćeš ga sutra, sada uživaj sa njima"
Ja"Imam malo pitanje.... Koliko će ostati ovde?"
M(Majka)"To smo hteli da ti kažemo.. Prihvatili smo da te posetimo sa namerom da te udamo"Zbunjeno pogledam nju, pa Josh-a, koji je rukom skrivao osmeh.
Ja"Ovo nije za smejanje! Josh! Reci im nešto!!"
J"Ne mogu ništa da im kažem"
Ja"Oče, ti mene voliš... Dokaži mami da sam još mlada za udaju"
M"Julia imaš 24 godina"
Ja"Znam, ali svakako..."
O(Otac)"Barem imaš za koga da se udaš"
Ja"Ju tata..."
J"Nastavićemo ovu temu neki drugi dan, sada možemo pričati o nečemu drugom"Oštro sve pogledam i ljutito sednem na fotelju u dnevnoj sobi. Prekrstim ruke i upalim televizor. Gledajući isti, setim se da sam zaboravila da pozovem Anne. Brzo uzmem telefon i nazovem je. Nije odgovorala na pozive. Zašto mi ne odgovara... Ni ne znajući da je 3 ujutru, telefon ostavim na stočiću, te glavu naslonim na fotelju, gde i zaspim. Raspoloženja su mi se menjala na 5 minuta.
*Sutradan*
Budi me otvaranje vrata. To je bila Anne, koja kada me je primetila krenula da vrisne, ali isti vrisak je zaustavila, stavivši ruku preko usta. Zbunjeno je pogledam i shvatim da ležim na Josh-u.... Ležim na Josh-u? Brzo skočim i rukama se uhvatim za glavu. Nije ono što mislim... Pogledam u Anne, koja mi je očima davala znakove na moju odeću. Bila sam presvučena u njegovu majicu, koja bi mi bila do kolena. Šokirano spustim glavu, te ustanem sa kreveta. Brzo obe izadjemo, te Anne krene da skače od sreće.A"Šta je to bilo?"
Ja"Nemam pojma"
A"Hajde idemo dole"
Ja"Ajde" kažem sanjivo.Spustivši se dole, prva tema koju smo započele jeste tema od sinoć... Ne želim da se udam. To jest želim, ali ne sad. Još uvek nisam spremna.... Barem mislim...
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...