A"Ajde uzimaj taj test, nemoj da ga gledaš"
Ja"Imam tremu"
A"Ustani da vidim da li imaš stomak"
Ja"Imam stomak hahaha"
A"Mislim da li ti je barem malo porastao"
Ja"Pusti me mala. Šta ako nisam trudna?"
A"Izvini, ali zašto uvek razmišljaš negativno"Podigne me sa kauča i odvede u sobu, gde me stavi ispred ogledala. Podigne mi majicu i okrene na stranu. Rukom mi je polako prelazila preko stomaka i nakon par minuta je polako podigla glavu i u potrvdnom smislu klimnula glavom.
A"Sestro, trudna si!"
Ja"Onesvestiću se"
A"Ne, ne! Sedi tu"Spusti me na krevet, te mi donese čašu vode. Uzimajući gutalj po gutalj, svoju ruku stavim na stomak, koji je zapravo krenuo da ima oblik.
A"Čestitam ti, bićeš seksi mama"
Ja"Uff idiote. Ne stvaraj mi tenziju" nasmeje se.
A"Šalim se, mislim da si stvarno onako trudna"
Ja"Izvini, a šta ti čekaš?"
A"Mene ćemo da zaobidjemo"
Ja"Ne, nećemo"
A"Ajde idi u kupatilo i ponesi test"
Ja"Dobro, dobro"Pomalo smoreno ustanem sa kreveta i uzmem kutiju sa stola iz dnevne sobe. Udjem u kupatilo i pomolim se Bogu.
*15 minuta kasnije*
Uzmem test sa lavaboa i sa stresom ga pogledam. Bio je negativan. Dok je Anne vrištala ispred vrata toaleta, ja sam nekako tužno gledala u test, koji je nažalost bio negativan. Kroz par minuta ustanem i izadjem. Anne me je gledala sa prevelikom dozom interesovanja.Ja"Negativan je..."
A"Laž"
Ja"Nije bre. Evo ti pogledaj"
A"Nemoj da budeš tužna, ali 100% si trudna. Ja kada ti kažem"
Ja"Šta ti znaš veštico"
A"Devojko, idi opet svoj stomak. Ne znam koliko si svesna, ali ti se nisi ugojila"
Ja"Šta sada da radim?"
A"Ništa, sedi tamo u dnevnu sobu, idem da kupim još jedna test. Ako i on bude negativan, sutra idemo na ultra zvuk"
Ja"Ne, ne idem kod lekara!"
A"Moraš da saznaš da li si trudna ili ne!"
Ja"Bez da Josh i Thomas znaju za to"
A"Dobro, dobro"
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...