24. deo

136 2 0
                                    

Uzbudjeno i uplašeno pogledam prvo u Kris, pa u Josh-a. Izgledao je nervozno. Polako ustanem sa stolice i krenem laganim koracima unazad, ne gledajući kuda idem. U mojim očima se sakupila slana tečnost.
J"Stani"
Ja"Z... Za... Zašto?"
J"Pa ako staneš, možda ti kažem."
Ja"Dobro..."
J"Zašto to radiš?"
Ja"Izvini?" ne znam zašto, ali sam se blago nasmejala na njegovo pitanje.
J"Zašto se smeješ?"
Ja"Zar je zabranjeno?"
J"Jeste"
Ja"Ko je to rekao?"
J"Ne nerviraj me molim te"
Nasmejem se i prekrstim ruke. Nakon par minuta me je uhvatio za ruku i izvukao iz kafića. Zbunjeno sam gledala i otimala se, sve dok se nisam okliznula na mokru travu i pala..... Zajedno sa njim..
Ja"Ufff, moja glava. Ti si kriv za ovo"
J"Ja? Ćuti molim te"
Ja"Neću da ćutim. Imam pravo da pričam"
J"Znači prestani da brbljaš samo 2 minuta da mi se glava odmori"
Ja"Molim?! Ja brbljam? Pa bolje da pričam, nego da se mirim sa bivšima"
J"Ti to meni nešto?"
Ja"Ma ne srce, pričam sa kerom"
J"Aha"

Iz ležećeg položaja, oboje smo se smestili u sedeći, gledajući u nebo. Pored mene se našao crni veliki pas. Bio je prljav, ali dobar. Josh je samo gledao kako ga mazim, bezdušan je.
Ja"Pomazi ga, ne ujeda kao ti"
J"Ja ujedam?"
Ja"Da?!"
J"Šta sam ja za tebe?"
Ja"Dzukela"
J"Molim?"
Ja"Ajde, biću nežna... Pas"
J"Ako sam i ja pas, možeš i mene da poljubiš kao i njega"
Ja"Ne ne mogu..."
J"Zašto?"
Ja"Zato što si ti ružan pas, ja samo lepe ljubim"
J"Dobro onda... Ako nećeš ti, onda će Alija"
Ja"Am... Stani"
J"Šta si rekla?" kaže, te ga prostreljam pogledom.
Ja"Kažem stani idiote"

Nervozno ustanem sa trave i stanem ispred njega. Gledajući u njegove, veoma blizu usne, podignem pogled u njegove crne oči. Opet sam osetila tu težinu u stomaku i nervozu. Znoj me je oblio. Nisam znala šta da radim...

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now