75. deo

87 3 0
                                    

*4 dana kasnije*

A(Anne)"Još se niste pomirili?"
Ja"Ne i ne želim..."
A"Šta ako nije njegovo dete?"
Ja"Šta ako jeste?"
A"Zašto uvek misliš na najgore?"
Ja"Zato što me ništa u vezi njega ne bi začudilo"
A"Hoćeš ja da pričam sa njim?"
Ja"Ne!"
A"Ja tebe ne razumem... Šta je dečko sve uradio da bi te pronašao i i dalje te je voleo posle 7 godina, iako si ga ti odjebala..."
Ja"Nećemo da gledamo prošlost"
A"Zašto? Julia, ti ne shvataš koliko te on zapravo voli... On te nije zaboravio ni posle 7 godina..."
Ja"Nisam ni ja njega... Ali svakako nije trebao da jebe svaku koju stigne"
A"Budalo jedna... Kako to pričaš?"
Ja"Šta, zar nisam upravu?"

Ispijajući kafu u jednom od poznatijih kafića u gradu, na ulazu u isti primetim gomilu novinara. Pogledom predjem preko kafića i ne ugledam nikog poznatog, da bi se novinari u tolikom broju skupili na ulazu... Pogled vratim na Anne, te joj pogledom pokažem na novinare...

A"Šta će oni ovde?"
Ja"Nemam pojma, sigurno je neko poznat u kafiću"
A"Ma neverujem..."
Xx"Eno je! Gospodjice Julia!"
Xx2"Brzo!"
Ja"Šta se dešava?"

Zbunjeno ustanem sa stolice i pogledam ih. Kamere, fotoaparati su bili upereni u mene. Nisam znala o čemu se radi. Možda su me zamenili sa nekim...

Xx"Da li je istina da vas je gospodin Josh prevario?"
Ja"Am... Ne?"
Xx4"Priča se da ste ostali trudni i da vas je Josh izbacio iz kuće. Da li je to istina?"
Ja"Anne, spasi me od ovih bolesnih pitanja"
Xx3"Da li je istina da je Josh napravio dete bivšoj devojci, ne rekavši vam ništa o tome?"
A(Anne)"Hajde izlazite, kakva su to pitanjs? Kako imate srama to da je pitate?"
Xx5"Da li još uvek volite g.Josh-a?"
Xx"U kom mesecu trudnoće ste?"

Milion glupih pitanja, a nijedan odgovor. Ne mogu da verujem kakva pitanja su mi postavili... Zašto su baš mene našli da ispituju.. Ovo prelazi svake granice mog strpljenja.

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now