79. deo

86 3 0
                                    

*Sutradan*

Budi me glasan zvuk telefona. Zbunjeno ustajem i shvatim da ležim u Josh-ovom krevetu.. Kada shvatim šta sam uradila, uzmem telefon i javim se.

A(Anne)"Gde si ti devojko?"
Ja"Nepitaj..."
A"Thomas i ja te svuda tražimo.. Kuda si otišla i što mi nisi javila?"
Ja"Sada sam ustala, ne ispituj me previše"
A"Mlada dama ustaje u 2 sata, bravo"
Ja"Ufff dobro je"
J(Josh)"Ko je to?" rekao je sanjivo.
Ja"Anne"
A"Ko je to pored tebe? Ne... Nije ono što mislim..."
Ja"Misli šta god hoćeš, pusti me da spavam devojko"
A"Khm... Dolazimo kod vas"
Ja"Kako god"

Prevrnem očima i bacim telefon na noćni stočić. Čim ga ostavim, okrenem se prema Josh-u, koji me je gledao. Oštro ga pogledam, te ustanem sa kreveta. Ustavši sa istog sa pokrivačem na sebi, pošto nisam bila baš obučena, otrčim u kupatilo, gde se i obučem. Nervozno izadjem iz istog i primetim Josh-a, koji me gleda sa osmehom.

Ja"Nemoj ništa da me gledaš"
J"Dodji ovamo"
Ja"Neću, ljuta sam na tebe"
J"Zašto?"
Ja"Znaš ti vrlo dobro zašto"
J"Aha... Ako ćemo tako"

Pogledam ga oštrim pogledom, te izadjem iz sobe. Za sobom zatvorim vrata i naslonim se na zid do vrata. Kroz par trenutaka, na vrata je izašao Josh obučen u crni šorc i belu majicu. Nakon što ga u sekundi odmerim, krenem da se spuštam na dodnji sprat, ali čim bi krenula, on bi me zaustavio. Približio bi me svega par milimetra od njega.

Ja"Šta želiš?"
J"Tvoje usne"

Sekund nakon što to tiho izgovori, poljubi me gladno. Ruku polako stavim na njegov obraz, te mu uzvratim poljubac. Čim se odvojimo, uhvatim ga za ruku, te sidjemo na dodnji sprat..

Ja"Šta ćemo sa Michele?"
J"Dodji sedi ovde da ti objasnim"
Ja"Uff samo požuri"
J"Vidi... Moja majka je došla ovde sa namerom da nas razdvoji... Da bi uspela u tome, povela je moju bivšu, sa kojom sam raskinuo još pre godinu dana... Ona trudna već 4.meseca... Da je moje dete, već bi se rodilo..."
Ja"Zašto mi to ranije nisi rekao?"
J"Ti nisi htela da me saslušaš"
Ja"Pa dobro..."

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now