Ušavši u istu, sednem na stolicu i pogledam ga. Sedne preko puta mene i uhvati me za obe ruke.
J"Ne znam šta da očekujem"
Ja"Koliko te zanima od 0-10?"
J"Previše, jer si me tako odjednom pozvala"
Ja"Ček, daj mi telefon"Zbunjeno me pogleda, te izvadi telefon iz dzepa i pruži mi isti. Uzevši njegov, zajedno sa njegovim telefonom ga bacim u more. Šokirano me pogleda, no ustane sa stolice.
J"Šta radiš to?"
Ja"Ne želimo da nas niko uznemirava? Zar ne?"
J"Jao nevoljo Božija"Uhvati me za kukove, te me približi uza sebe. Pogledam ga u oči i nasmjem se. Kroz par minuta nam donesem sladoled i uz isti tablet da vidimo vesti koje su danas izbačene. Sednem za sto, te mu pružim sladoled. Uključim tablet i udjem u novine. Listajući iste, odjednom mi izadje najnovije vesti... Uslikana sam ispred bolnice sa Anne. Čitajući iste vesti, zagrcnem se sladoledom.
J"Šta je bilo?"
Ja"Ma ništa.. (kašljem)... Dobro sam"
J"Je l' su pisali nešto novo danas?"
Ja"Ma nisu, sve su vesti od juče"Dok me je grlo grebalo, tablet ostavim u sobi u fioci. Ne želim da ga Josh uzme i vidi najnovije vesti. Kako su me uhvatili?! Nije bilo nikog....
*45 minuta kasnije*
Mrak se polako spuštao. Postajalo je sve hladnije i hladnije. Dok je jahtom upravljao Josh-ovo obezbedjenje, on i ja smo ležali u sobi zagrljeni. Pošto bi me stomak opet boleo, uzela bih ćebe i pokrila se preko stomaka.
Ja"Jedva čekam da dodjemo na ostrvo"
J"Da bi mi to nešto rekla ili zbog roditelja"
Ja"Pa rećiću svima... I tebi i familiji"
J"Jako me zanima"
Ja"Jedva čekam da ti kažem"Pričajući sa njim, odjednom me jako zaboli stomak. Kao da me je neko nožem prerezao preko celog stomaka. Bol je bio nepodnošljiv. Grčeći se po krevetu, sednem na isti, te mi Josh donese vode i umije me. U očima su mi se nakupile suze.
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...