Ušavši u auto, zateknemo Josh-a i Thomas-a kako se smeju.
Ja"Šta je toliko smešno?"
J(Josh)"Ništa..."
A"Kuda idemo?"
T"Videćete uskoro"
Ja"Kidnapovali nas"
A"Gotove smo"
Ja"Da.."*Sat vremena kasnije*
Nakon sat vremena vožnje stignemo na jedno prelepo jezero. Ostala sam bez komntara, jer dugo nisam videla ovoliku lepotu u prirodi. Bilo je prosto neverovatno. Stigavši na jedan drveni deo, primetim da su Anne i Thomas ostali po strani.
Ja"Zašto stojite tamo? Dodjite ovamo"
T"Nema potrebe"
Ja"Što?" okrenem se prema Josh-u.
Ja"Josh, šta se dešava?"
J"Pa... Videćeš"
Ja"Anne?"
A"Ne znam ni ja šta se dešava stvarno"Zbunjeno gledajući u Josh-a, koji bi me takodje gledao ravno u oči polako približio i nežno nam spojio usne. Uzvratim mu poljubac, no se pomerim i sa osmehom ga pogledam.
J(Josh)"Ne znam šta da kažem.. Ulepšala si mi život... Da nema tebe, moj život ne bi bio ovako zanimljiv i pun avantura. Ne mogu da zaboravim trenutak kada sam te upoznao... Petak uveče, moja porodica i ja nasukani na Juliino ostrvo, koja nas uplašeno gleda sva mokra od kiše. Bilo je to najlepše veče u mom životu. Upoznao sam tebe. Devojku o kojoj razmišljam svaki minut. Nakln našeg rastanka, mislio sam da te nikad neću videti. Mislio sam da je tu kraj i da nikad nećeš saznati da te ne mogu izbaciti iz glave od kako smo se upoznali. Julia, ja ne mogu da dišem bez tebe. Nekako, kad nisi pored mene, osećam kao da me je polovina mene napustila. Ti si moja nevolja, koju ću uvek da čuvam i volim. Da li hoćeš da se udaš za mene?"
Plakajući od sreće, shvatim da je ovo ustvari stvarnost. Izgledalo je kao da sam u nekom ljubavnom filmu. Moje srce bi kucalo 200 na sat. Ruke bi mi se tresle od sreće, a Anne, koja bi radnosno vrištala i skakala. Gledala sam ga kako izvlači crvenu kutiju dzepa. Nakon što otvori istu, unutra se nadje prsten. Prsten, koji je na sebi imao mali dijamant. Plakajući, pogled podignem prema njemu, te glavom klimnem u potvrdnom smislu. Nakon što klimnem glavom, snežno ga poljubim. Suze su nam se mešale u poljubac. Sa strane sam mogla čuti snažan vrisak od strane Anne, koja bi plakala više od mene.
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...