46. deo

111 3 0
                                    

Nakon dužeg šetanja po sobi, odlučim da ga pozovem i kažem mu da me pusti iz sobe, jer postaje previše vruće u sobi.
Ja"Slušaj me ovako... Ne budeš li mi u roku od 2 minuta otvorio vrata od sobe, zadaviću i tebe i tvoju devojku"
J"Moju devojku? Evo stižem"
Ja"Požuri, umreću u tvojoj sobi"
J"Hahahaha, nećeš"

Nakon par minuta, vrata od sobe su se otvorila. Iza njih se nalazio Josh, koji se jedva suzdržavao da se ne zasmeje. Ljutito ga pogledam, te izadjem iz sobe. Samo nakon par sekundi, moje telo se našlo prislonjeno uza zid. Otvorim oči i samo par milimetara od mene se nalazio Josh, koji me je gledao tako da mi se po ko zna koji put srce istopi. Zagrizem donju usnu i pogledam ga. Bio je sve bliži i bliži, sve dok se nepoznata žena nije pojavila. Brzo se sklonim i ruke stavim u dzepove od šorca. Spustim pogled, te brzo prodjem pored njih. Ovo je bila jako neugodna situacija... Spustivši se dole, susretnem sa još jednom nepoznatom ženom. Zbunjeno se pogledamo, te nastavim pravo do kuhinje, gde se nalazio Thomas.

Ja"Šta je ovo? Kuća je puna nepoznatih žena"
T"Mene ništa ne gledaj..."
Ja"Šta ove devojke trebaju da znače?"
T"Ja se ne pitam"
Ja"Lažeš! Reci mi sve"
T"Budeš li rekla Josh-u da sam ti rekao, spaliću i tebe i njega"
Ja"Važi, sad pričaj"

Pričajući mi razlog zašto su ove nepoznate žene u kući, u kuhinju udje Josh. Brzo se sklonim, praveći se kao da mi ništa nije rekao.
J(Josh)"Šta se ovde dešava?"
Ja"Am... Ništa"
T"Ma pričam joj kako smo se upoznali"
J"Aha... Dobro... Ajde idemo"
T"Gde?"
J"U firmu... Imamo nekog posla"
Ja"Setili ste se" prevrnem očima, te uzmem metlu u ruke i izadjem ispred.

Nakon što su otišli, shvatim da nepoznate žene još uvek u kući. Brzo ostavim metlu po strani i utrčim unutra. Tražeći ih po kući, jednu ugledam u dnevnoj sobi, a drugu nadjem na spratu... U Josh-ovoj sobi.

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now