92. deo

81 3 0
                                    

Nakon što stignemo firmu, primetila sam da me svi gledaju. Mislim da je do novina  i novih vesti.

Ja"Josh, zašto me svi gledaju? Jako mi je neprijatno"
J"Idemo u kancelariju"
Ja"Ajde molim te. To jest, biću ispred samo da pozovem Anne"
J"Ajde"

Udje u kancelariju, te iste sekunde uzmem telefon i pozovem Anne. Bila je nedostupna. Gde je sada kada mi najviše treba. Nakon nekoliko poziva se javi.

A(Anne)"Ej, šta je bilo?"
Ja"Jesi gledala vesti?"
A"Nisam, što?"
Ja"Pogledaj i požuri"
A"Dobro..."
T"Šta se desilo?" čuo se Thomas u pozadini.
Ja"Je l' to Thomas u pozadini?" nasmejem se.
A"Am... Ne... Ćuti, čitam"
Ja"Hahaha, dobro"
A"Imam samo jedno pitanje.... Da li i ti misliš isto"
Ja"Pa, vrlo je moguće"

Nakon što to srećno izgovorim, Anne krene snažno da vrišti od sreće. Dok je vrištala, čuo bi se Thomas koji bio jako zbunjen. Šta ako sam stvarno trudna?

A"Devojko, dolazi kod mene"
Ja"Ali, Thomas je tu"
A"Nije tu, otićiće on sad na posao"
Ja"Ajde dolazim"
A"Ako me ne bude bilo kući, znaj da sam u apoteci"
Ja"Idiote..."
A"Ajde ljubim te"

Prekine poziv, te telefon stavim u dzep od farmerki. Udjem kod Josh-a u kancelariju i kažem mu da moram hitno da odem kod Anne, rekavši mu da joj nije dobro. Ne mogu ništa još da mu kažem dok ne proverim da li je to sve istina ili ne.

Kroz par minuta udjem u auto, te me Josh-ovi sttažari odvedu do Anne. Ceo put sam razmišljala o tome. Osećala sam neku sreću i težinu u mom stomaku. Nisam mogla da skrenem misli sa toga.

*Pola sata kasnije*

Kucam o Anne-na vrata, koja se posle par sekundi otvore. Iza njih se našla ona, presrećna. Skakutala je od sreće. Ušavši u stan, udjem u dnevnu sobu, gde me zatekne kutija na stočiću. U istoj se nalazio test za trudnoću. Mislila sam da me neće stići ovaj dan.

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now