Nekon što pokupi sve svoje papire, oštro me pogleda i sedne preko puta Josh-a. Imala je čist prizor Josh-a... Dok je ista ona njega posmatrala, ja bi nju. Zmija jedna... Nije skidala pogled sa njega. Prošlo je već 10 minuta, a ona nije trepnula, a kamoli pogled sklonila na 2 minuta.
Ja"Josh..."
J"Molim Julia, radim"
Ja"Poljubi me"
J"Što?"
Ja"Nedostajao mi je tvoj poljubac"
J"Ma nemoj... Da nije zbog nečeg drugog?"
Ja"Hm... Pa možda" kažem sa osmehom, te mu se polako približim.Krajičkom oka sam je gledala i videla da umire u sebi. Pogled vratim ka Josh-u, koji odjednom nam nežno spoji usne. Čim nam ponestane vazduha, pomerim se i nasmejem se. Zagrizem usnu i snažno ga poljubim u obraz.
Xx"Josh, možeš li poći sa mnom?"
J"Može Julia umesto mene" nasmeje se i pogleda me.Ja"Naravno srce"
Xx"Ali... Zvala sam Josh-a"
Ja"Josh je zauzet"Čim se popnemo na sprat, stanem ispred nje i prekrstim ruke.
Ja"Šta hoćeš od Josh-a? Ne znam koliko si shvatila, ali Josh te ni ne primećuje"
Xx"Da tebe nije, možda bi me i primetio"
Ja"Sa toliko šminke, ni majka te ne bi primetila srce"
Xx"Otićićeš ti uskoro"
Ja"Da, znaš gde?"
Xx"Gde?"
Ja"Na medeni mesec sa Josh-em"
Xx"Ne... Nemoguće!"Sa osmehom sidjem sa sprata i sednem kraj Josh-a, koji bi naporno radio. Pošto ja nisam imala posla, odlučila sam na napravim Josh-ove omiljene kolače.
*20 minuta kasnije*
Praveći kolače, Anne bi došla sa kutijom u ruci. Zbunjeno je pogledam sa osmehom, te se pozdravimo.
Ja"Zar nisi imala neki posao?"
A"Nisam, išla sam da ti kupim ovo hahaha"
Ja"Za šta tačno poklon?"
A"Pa nešto vezano za Josh-a"
Ja"Da li da ovde otvorim?"
A"Nemoj bolje, idemo nazad u dvorište"
Ja"Samo da nije nešto bolesno"
A"Hahahaha"Čim izadjemo u zadnje dvorište, sednem na stolicu i polako otvorim poklon. Čim vidim šta je unutra, odmah mi se smuči i istu kutiju bacim na zemlju.
Ja"Šta ovo treba da znači Anne!"
A"Hahahaha izvini, znaš da ja tebe volim"
Ja"Vidim koliko me voliš... Šta će meni kondom devojko!"
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...