Trčajući prema firmi, koja nije bila toliko daleko od restorana, kroz glavu su mi prolazile svakakve misli. Možda je Josh nešto uradio ili se nešto sa poslom dogodilo... Nisam znala šta da radim, jer sam po prvi put čula tako uznemirenu. Kroz par minuta se nadjem ispred firme. Brzo udjem u istu, te zateknem radnike, koji stoje mirno bez ijedne reči. Zbunjeno prolazeći kroz masu radnika, odjednom začujem Josh-a, koji se nenormalno drao. Ubrzam korak, no izadjem ispred njega... Potpuno besan i nervozan svoj pogled usmeri prema meni. Nakon nekoliko minuta, pogled skrenem na gospodjicu Neru, koja mi je rukama pokazivala da se sklonim ili će početi i na mene da se dere. Namignuvši gospodjici Neri, pogled vratim na Josh-a, te se polako sklonim kod g. Nere.
Ja"Šta se dešava?" šapnula sam joj.
N(Nera)"Josh je poprilično besan na sve, jer nisu dobro odradili posao, a sutra mora da se preda..."
Ja"Jao..."
J(Josh)"Imali ste mesec dana da uradite jebeni rad i ni to niste mogli! Jeste došli ovde da bi tračarili radnike firme ili da radite! Stvarno ne mogu da verujem. Hajde sada da vidimo novi trač koji se širi firmom. Hajde! Ako možete da pričate to izmedju sebe, možete i meni da kažete!"
Xx"Gospodine, ne postoji nikakav trač..."
T(Thomas)"Ja znam"
Ja"Je l' znate vi šta je u pitanju?" tiho upitam g. Neru.
N"Znam..."
Ja"Da li možete da mi kažete?"
N"Nema potrebe... I sama ćeš sada čuti"
Xx2"Mi... Mi... Pogrešili smo.."
J"Hoće li mi neko reći ili ne?!"
T"Ja ću reći... Njihov takozvani trač je nastao pre par dana, tvrdeći da ste Julia i ti u tajnoj vezi, iako je Julia došla pre manje od 7 dana. To su proširile devojke, koje su ljubomorne na Juliu, jer si nju primetio za manje od 7 dana, a za njih nisi ni čuo već godinu dana..."
Ja"Ček šta?" kažem, polako izlazeći pred masu radnika.
T"Julia..."
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...