*7 godina kasnije*
Ja"Anne, zakasniću zbog tebe!"
A(Anne)"Nećeš, samo ubrzaj korak"
Ja"Uff, znači prvi dan i već kasnim"
A"Dobro je, nemoj da se nerviraš"
Ja"Mislim da sam stigla... Kuća je prevelika"
A"Stvarno? Je l' lepa kuća?"
Ja"Jeste... Ćuti sad..."
A"Važi"
Ja"Zdravo, treba mi gospodjica Nera"
Xx"Izvolite"Obezbedjenje mi otvori vrata raja. Ušavši unutra, moj pogled je prelazio preko bazena i celokupnog dvorišta. Saberem misli i potrčim prema kući gde se nalazila gospodjica Nera.
Ja"Dobar dan"
Xx"Ti si Julia? Hm... Podji sa mnom"
Ja"Važi"
Xx"Ovako, znaš šta treba da radiš?"
Ja"Pa... Odprilike"
Xx"Dolaziš ujutru u 9, jer gospodin u 8 ide na posao. U 2 popodne si slobodna, jer tada završavaš sve poslove. Shvatila?"
Ja"Da, gospodjice Nera"
N(Nera)"Drago mi je, sada možeš da ideš kući, sutra počinješ"
Ja"Dogovoreno" *2 sata kasnije*
Otvorim vrata i u istom trenu rančić bacim na kauč. Zaključam vrata i laganim koracima se dovučem do kuhinje i popijem gutalj vode. Moje grlo već duži vremenski period nije osetio vodu. Sednem na kauč i upalim televizor. Upalivši ga, primetim vesti, koje su bile izgleda važne.Xx"Danas oko popodneva, poznati bizmismen je doživeo saobraćajnu nesreću. U nesreći su učestvovali još 2 auta. Trenutno mu se bore za život, za dalje vesti možete..." rekla je žena na televizoru.
Prebacim kanal na horor kanal, na kom su emitovali neki horor film. Traživši odredjen kanal, moj telefon je zazvonio. Uzmem isti i javim se.
*Poziv*
Ja"Halo, gospodjice Nera, da li vam treba nešto?"
N(Nera)"Zapravo ne, nego sam te pozvala da ti kažem da sutra ne dolaziš na posao, jer je tvoj gazda imao saobraćajnu nesreću. Javiću ti za naredne dane"
Ja"To je on... Možete da mi kažete ko mi je gazda.... Zanima me"
N"Nisu ti rekli? Josh Mitch"
Ja"Aha, da li možete da mi kažete u kojoj bolnici se nalazi.."
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...