52. deo

110 2 0
                                    

Nekako, osećala sam u samom dnu duše da će ovo biti jako loše i da Eddy nije došao ovde bez razloga. Isto tako mislim da nije došao ni sam...

Ja"Nemoj da se nerviraš, znaš da neće moći ništa da učini da bi nas razdvoio"
J"Znam, ali opet me jako nervira.."
Ja"Osećam nekako kao da nije došao ovde bez razloga i da nije došao sam"
J"Ako je doveo Aliju sa sobom..."
Ja"Ja ću srediti Aliju, a ti Eddy-ja i nastavićemo srećno da živimo"
J"Ti ubiješ Aliju, ja Eddy-ja"
Ja"Daa, i na kraju budemo zajedno u zatvoru do kraja života"
J"Uf kakva ljubavna priča"

*15 minuta kasnije*

Izadjemo iz auta, te zajedno udjemo u firmu, gde nas je nestrpljivo čekao Thomas.

J"Gde je on?"
T"Nemoj ništa da uradiš"
Ja"Ja ću nešto da rešim sa njim"
J"Stani Julia"
Ja"Znaš da bi ga ubila da mogu. Gde je on sada?"
T"U mojoj kancelariji"

Brzim korakom se zaputim prema Thomas-ovoj kancelariji, koja se nalazila na spratu. Brzim korakom se popnem uza stepenice, te ruku zadržim na kvaci od vrata. Nakon nekoliko trenutaka, otvorim vrata, gde se našao on. Čim shvati da sam to ja, ustane i krene prema meni.

Ja"Šta ćeš ti ovde?"
E(Eddy)"Stani, došao sam samo nešto da ti kažem"
Ja"Slušaj, ne budeš li za 2 sata bio van grada, lično ovim rukama ću te ubiti"
E"Možeš li me saslušati"
Ja"Ne, čeka me Josh"
E"Aha, znači sada ste zajedno? Baš lepo"
Ja"Bilo je lepo dok sam bila sa tobom, a volela drugoga"
E"Ček... Šta?"
Ja"Da, zaljubila sam se u njega još na ostrvu"
E"Želim samo nešto da ti pokažem..."

Izadje iz kancelarije, te rukom mahne prema jednom hodniku. Nakon par minuta, iz istog je izašla Alija. Prevrnem očima i polako joj pridjem.

Ja"Budeš li nešto pokušala, lično ću ti se usrati u život, jer te Josh nikada nije voleo i niti će" šapnem joj.
A(Alija)"Zašto te je onda onaj dan napustio i otišao sa mnom?"
Ja"Jer si mu ti zapretila kučko..."
A"Videćemo koju će više voleti"

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now