8. deo

226 6 0
                                    

Budi me nečiji glas. Sanjivo i teško otvorim oči. To je bio Josh.
J"Ideš sa mnom ili ne?"
Ja"Am... Evo.... Još 5 minuta"
J"Kakvih 5 minuta, ustaj sada nema nikog"
Ja"Uff bre"
Nervozno iz ležećeg položaja se namestim u sedeći i rukom predjem kroz kosu. Pogledam ga sanjivo, sa prevelikim podučnjacima i nasmrjem se, gde uzvrati. Ustanem i zbunjeno se okrenem. Onako bez razloga.
J"Hajde kreni"
Uhvati me za ruku i izvuče iz kućice. Još onako sanjiva sam trčala za njim, i ako nisam bila svesna šta se dešava.
Ja"Pusti mi ruku, imaš devojku"
J"Stvarno si poverovala da imam devojku?"
Ja"Mhm"
Spustim pogled i popnem se na brod. Čekajući da se i Josh popne, u daljini primetim majku i ostale kako me traže, sve dok neko ne počne glasno da izgovara moje ime i gde se nalazim. Uplašeno se pomerim i sednem na pod.
J"Ne brini se, neće nas stići."
Ja"Stvarno?"
J"Aha..." pridje mi i sedne pored mene.
Ja"Ko upravlja brodom?"
J"Aaa, moji roditelji"
Ja"Jao, ja sam zaboravila na njih.... Izvini"
J"Možeš da nastaviš da spavaš"
Ja"Jako sam umorna.... Kao.... Kao da sam popila nešto"
J"Nisi ništa pila koliko se sećam..."
Ja"Eddy.... Am... Eddy mi je doneo sok..."
J"Dobro i?"
Ja"Sigurno je stavio nešto unutra"
J"Misliš?"
Ja"Mhm"
J"Ajde idemo u sobu"
Ja"Ovde ima soba? Wow"
Bila sam jako pospana i nekako zbunjena. Nisam jednostavno znala šta se dešava. Hodajući do sobe, izgubila bi ravnotežu i pala. Nakon par minuta, iznad moje glave se našla Josh-ova majka i on. Umivali su me vodom. Šta mi se dešava? Šta mi je to stavio u sok. Sekund kasnije, Josh me me podigne na svoje naručje i odvede u sobu. Polako me spusti i pokrije.
Ja"Šta mi se dešava?"
Jm(Josh-ova majka)"Tvoj dečko ti je dao tablete, koje nisi smela da popiješ u tolikim količinama"
Ja"Jako mi je hladno..." kažem tiho.
Jm"Josh, donesi još neki jorgan"
J"Evo"
Ja"Mislim da su sada svi ljuti na mene.. jer... Jer sam ih tek tako napustila..."
Jm"Biće ti teško u početku, ali ćeš se navići... Sad se odmori"
Ja"Dobro..."
Okrenem se prema drugoj strani i u par minuta upadnem u dubok san.

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now