91. deo

79 3 0
                                    

Ja"Morate da nas razumeti, kao njegovi roditelji"
J"Pre nego što krenemo sa pričom, hoćeš da naručim nešto. Jesi gladna?"
Ja"Jesam. Bukvalno umirem od gladi, a jela sam pre svega sat vremena"
J"Dobro, hoćete vi nešto?"
L"Ne.."
O"Nema potrebe"
J"Kako želite"

Gledali su me sa prevelikom dozom mržnje. Nisam želela da se u moju sreću umešaju oni, koji bi me samo vredjali i psihički uništavali. Ne želim to, baš ne u ovom delu života, kada sam uvek srećna.

*Sutradan*

Ja"Josh, ne ostavljaj me sa tvojim roditeljima. Ubiće me"
J"Ako hoćeš kreni sa mnom"
Ja"Uvek ljubavi"

Srećno se popnem na sprat, te udjem u sobu i presvučem se. Očešljam kosu i brzim korakom se obujem i sidjem dole. Uhvatim Josh-a za ruku, te izadjemo iz kuće. Ne želim da ostanem sama sa njegovim roditeljima. Ušavši u auto, sednem do njega i glavu naslonim na njegovo rame.

J"Je l' si našla venčanicu?"
Ja"Am... Našla sam nekoliko, samo trebam da odem tamo i izaberem"
J"Jesi videla novine?"
Ja"Ne, što?"
J"Samo ću ti reći da smo na svim naslovnim stranama"
Ja"Zar opet?"
J"Malo komentarišu tvoj stomak"
Ja"Odakle njima pravo da diraju moj stomak"

Nasmeje se, te uzme tablet i uključi mi internet. Bio je u pravu.... Bili smo glavna tema medija. Najviše što mi je zapalo za oko jeste naslov jednih novina, koji bi me ostavili u šoku. Već nekoliko dana unazad, glavna tema jesam ja. Postavljali su teorije da sam trudna... Čitajući istu teoriju, na licu bi mi se izmamio mali osmeh na licu. Nisam znala da li da verujem u to, jer su to ipak mediji i sveki dan sve više i više lažu.

Ja"Ne znam šta da kažem... Bez komentara sam..."
J"Nemoj da se nerviraš, vidiš da nemaju pametnije da kače, nego da stvaraju teorije o tebi i tvom privatnom životu"

Šta ako je to ustvari istina... Šta ako sam stvarno trudna... Ili ne?

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now