7. deo

231 5 0
                                    

M"Julia, ne možeš da ideš"
Ja"A zaštooo?"
M"Rekla sam ti"
J"Ja ću biti sa njom, biće dobro"
Ja"Da, on će biti sa mnom"
M"Julia, zaboravi na to"
Smoreno pogledam u Josh-a, koji mi namigne i izadje ispred. Zbunjeno izadjem za njim i oštrim pogledom da pogleda.
Ja"Šta je to bilo?"
J"Pa ništa"
Ja"Aha, ništa. Ne znam koliko si upućen, ali imam dečka"
J"Sve što je zauzeto može biti oduzeto"
Nasmeje se i okrene se, ostavivši me bez komentara. Šta on to pokušava? Potrčim za njim, gde ga uhvatim za ruku i on se okrene.
Ja"Imam pitanje"
J"Reci"
Ja"Kako misliš da ja odem sa tobom, a majka mi ne da"
J"Pa iskrašćeš se iz kuće i ući u brod, a da niko ne zna i eto"
Ja"Aha.... Dobro" kažem tiho.
J"Još nešto, moram da idem, zove me devojka"
Ja"Am... Ništa... Ti imaš devojku?"
J"Da... Ajde vidimo se"
Uzme telefon i okrene se. Nisam znala da im devojku. Razmišljajući se okrenem i krenem prema mojoj sobi. Kako se zpve? Sigurno je lepša od mene... Šta pričaš to Julia, naravno da nije. Jako zbunjena sednem na krevet i pokrijem se razmišljajući o njegovoj devojci. Razna pitanja su mi prolazila kroz glavu. Kako mu se zove devojka i koliko ima godina. Da li je mladja od njega ili starija. Ko da je bitno. Svakako imam dečka kojeg volim, ne želim da razmišljam o njegovoj devojci, koja je totalno nebitna u mom životu. Ali me svakako jako zanima. Koliko dugo veza može da traje? Nedelju dana? Mesec? Godinu? Ne, ne ne mogu godinu dana da budu u vezi. Ili ipak mogu.... Ufff živote.
Okrenem se na ledja i sa raznim pitanjima po glavi, odlučim da zaspim i napustim sve negativne misli.

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now