Spustim glavu i bacim se na razmišljanje, jer ne mogu da budu zajedno. Da li je to Alija namerno uradila ili je tako Josh hteo? I ako nemam ništa sa tim, ta vest me je malo sjebala, jer nisam mislila da će opet biti zajedno... Ipak ju je prevario... Moje razmišljanje prekine on, koji je naglo ušao u kancelariju.
J"Imamo problem"
Xx"Kakav?"
J"Nema ih?"
Xx"Ček, ček..... Gde su crteži?"
J"Ne znam! Nema ih!"
Xx"Kako ih nema!"
J"Ne znam!"
A"Josh, ljubavi.... Šta je bilo?"
J"Alija, ne sad"
Xx"Moramo da pregledamo kamere, nemoguće da ih nema!"
J"Sve sam pretražio nema ih!"
A"Čega nema?"
J"Crteža..."
A"Kako?!"
Xx"Alija, počinješ da me nerviraš, ajde izlazi"
A"Molim?"
J"Ajde Alija, ne otežavaj sad"
A"Dobro!" ljutito se okrene i izadje.
Xx"Idite kući, videću šta mogu da preduzmem"
J"Dobro.... Ajde Julia"
Ja"Evo" kažem tiho.
J"Šta je bilo?"
Okrene se prema meni u hodinku i prstom mi podigne flavu, gde nam se pogledi susretnu. Gledala sam u te tamne oči, dok se Alija nije pojavila izmedju nas i poljubila ga. Rukom krenem da masiram glavu od nervoze.
J"Alija, u firmi smo"
A"Znam, znam.... Izvini"
J"Znaš da ne volim kada to radiš"
A"Ali nedostajao si mi"
J"Ma nemoj. Ajde Julia"
Krenem za njima, te udjemo u auto. *3 sata kasnije*
Ležim na krevetu, pored kojeg se nalazio protor sa pogledom na okean. Mnogo mi nedostaju roditelji i braće. Mislim da nisam trebala da krenem sa njima. Moje mesto se nalazi na ostrvu sa osobama koje volim i koje mene vole.
J"Julia?"
Ja"Mhm.... Josh... Šta ćeš ti ovde?"
J"Šta je bilo? Ceo dan si nešto smorena"
Pridje mi i sedne na krevet, gledajući me.
Ja"Mnogo mi nedostaju"
Sa suzama u očima mu skočim u zagrljaj. Jako sam vezana za roditelje i teško ću podneti ovaj iznenadni rastanak. Ne znam koji djavo sam uopšte i krenula sa Josh-om.
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...