60. deo

99 2 0
                                    

Gledajući se, odjednom pred svima, snažno nam spoji usne. Svoje ruke bi držao na mojoj zadnjici, koje bi sklonio, kada bi me spustio na auto. Zadihano se odvojim i od užitka jedva dodjem do vazduha. Pogled prebacim preko njegovog ramena, gde su se nalzili svi iz Josh-ovog obezbedjenja, kao i Thomas, koji nas je gledao sa prevelikom dozom sreće. Bio je srećan zbog nas.

J"Hajde, idemo kući"
Ja"Dobro... Hajde Thomas"
T"Neću da vam smetam, idem ja sa njima. Lepo se provedite, hahaha"
J"Vidimo se brate"
Ja"Ubiću te zbog toga"

Nasmjem se i udjem u auto. Iako je Josh bio pored mene, opet sam osećala taj strah. Rezmišljajući o tome, neka jeza bi me prošla telom, koja bi mi pokazala da nešto nije u redu. Osećala sam strah u svom telu. Znala sam da sam bezbedna, ali u glavi bi mi se pojavila pesma, koju bi slušala pre nego što sam došla u Josh-ovu firmu. Nekako, sama pomisao na tu pesmu bi se naježila i shvatila da nešto ne ide u dobrom smeru. Ta pesma bi mi se vrtela po glavi celo veče.

*Sat vremena kasnije*
Jako umorno izlazim iz auta i iste sekunde se nadjem u dvorištu Josh-ove kuće. Mislila sam da će me odvesti u svoj stan...

J"Hajde idemo unutra"
Ja"Mislila sam da ćeš me ostaviti u mom stanu..."
J"Što, ne svidja ti se ovde?"
Ja"Ne, ne naprotiv, nego nekako nisam se navikla..."

Polako mi pridje i svoje ruke stavi na moje kukove. Polako bi me gurao unazad skidajući mi jaknicu sa ramena. Ista ta je pala samo par sekundi kasnije. Zbunjeno sam ga pogledala i podigla obrvu.

Ja"Šta radiš to Josh?"
J"Samo ćuti"

Izgovori, te laganim pokretima mi brtele od majice spusti sa ramena. Nisam znala šta da radim. Ovo nije Josh... Josh nikad to ne bi uradio bez moje dozvole....

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now