35. deo

128 3 0
                                    

Gledajući se medjusobno, svoju glavu spustim u vodu, gde zaližem kosu. Od muke izadjem iz vode i obrišem se peškirom koji se nalazio na pesku. Nije mi bilo do života zbog situacije koja se dogodila. Ušavši u sobu obučem šorc i majicu i legnem na krevet gledajući u plafon. Razmišljajući o svemu, na vrata ponovo udje Josh.
Ja"Šta hoćeš više od mene?"
J"Ne znam da li je pravi trenutak, ali.."
Ja"Josh vidi.... Svo ovo vreme... Ne znam... Ovo su trebali biti moji najbolji trenuci, ali ustvari su najgori i mislim da je bolje da zaboravimo jedno drugo. Mislim da.."
J"U tome je problem... Ja tebe ne mogu da zaboravim, a ne mođeš ni ti mene"
Ja"Mislim da samo trebaš da se vratiš i da nastaviš da živiš kao i ranije.... Bez mene i svih problema.."
J"Toliko želiš da odem?"
Ja"Josh, moraš da me razumeš"
J"Sve razumem"

Izadje iz sobe i za sobom zatvori vrata. Izgleda da sam ga previše povredila. Nisam trebala da ga povredim. Neće mi nikad oprostiti.... Od muke i silne brige legnem na krevet i u roku od 5 minuta zaspim u dubok san. *4 sata kasnije*
Budi me jaka grmljavina i pljusak, koji je zadesio ostrvo. Obučem duksericu i izadjem ispred. Udjem u glavnu, kao i najveću kućicu, gde su se svi nalazili. Pogledom predjem preko mase ljudi i nigde ne primetim Josh-a.
Ja"Mama, gde je Josh?" Bledo me pogleda, te me uhvati za lakat. Povuče me u drugu prostoriju, gde se uglavnom nalazila ostava.
M(Majka)"Josh ti je ostavio ovo" rekla je tiho.

U ruci joj se nalazio mali papirić. Brzo ga uzmem i otvorim isti. Na njemu se nalazila reč "Volim te", što me je ostavilo bez komentara. Da li je moguće da je otišao. Da li je ovo kraj?

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now