Gledajući u čips koji je bio polomljen u sitne deliće i koji se pružao duž cele dnevne sobe, krenem da se smejem. Sreća me je obuhvatila saznajući da Anne ide na večeru sa Thomas-om. Ne mpgu da verujem! Ovo sam čekala dugo i isplatilo se. Mislim da je ovo znak na dobar put. Jedino što je tužno u svemu ovome, što Josh i ja nisamo zajdeno... Jedino mi izgleda ne idemo jedno uz drugo... Koliko god vremena prošlo, moja osećanja prema njemu ne mogu da se promene...
Nakon što ispratim Anne i poželim joj sreću, zaključam vrata od stana i uzmem metlu sa kojom naknadno počistim čips. Moje srce je bilo slomljeno na hiljadu komadića, kao kesa čipsa koja mi je ispala. Skupljajući čips sa poda, ponovo bi razmišljala o njemu i o tome, da li je to stvarno istina... Da li je on uopšte otac tog deteta.. Ne mogu da prihvatim sudbinu da ga mrzim i da ako ga sretnem da ću se ponovo zaljubiti...
Ne želim da se još više zaljubim u njega, zbog njegove lepote, koju pruža što je više moguće. Ceo grad juri za njim... Sve te reči "Vas dvoje ne idete jedno uz drugo" bi ustvari bila istina, koju bih tek sada shvatila. Znam da ga jurinceo grad, ali ja njega znam i poznajem više nego bilo ko u gradu... Želim ja da budem njegova sudbina.. To jest, da li sam ja već sada njegova sudbina? Jako mi nedostaje... Nedostaje mi taj poljubac, koji bi osvojio moje prokleto srce i taj osmeh, koji bi me totalno oraspoložio.
Nakon svega što sam razmislila, sela sam na pod i glavu naslonila na stočić. Gledajući u plafon, shvatila sam da mi prokleto mnogo nedostaje. Iako znam da je tamo njegova bivša, moje srce i dalje kuca za tu ljubav.... Ljubav koja se prvi put srela na ostrvu. Ne znam šta da radim... Da li da idem kod njega ili da totalno zaboravim na njega...
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...