Hodajući plažom, u daljini primetim moje braće kako prave nešto. Potrčim i samo što napravim 2 koraka, sapletem se o nešto i padnem. Oko mene sam mogla začuti glasan smeh. Rukom predjem preko lica, koji je bio upraljan peskom, te ustanem.
Xx"Pazi kuda trčiš"
Ja"Šta pravite?"
Stavim ruke na kukove i pogledam ih. Bili su mnogo veći od mene.
Xx2"Šta te briga. Ovo je muška stvar"
Ja"Jesam te pitala nešto? Ne, začepi"
Xx"Završavamo sa brodom"
Ja"Stvarno?"
Xx2"Ne, loži te"
Ja"Ćuti ti"
Potrčim iza njih i primetim veliki brod, koji je bio skoro pa gotov. Bila sam presrećna. Gledajući isti u daljini, veoma dalekoj primetim kako se nešto približava. Nakon par minuta uočim brod, na kojem se nalazi Eddy. Vrisnem od sreće i nestrpljivo krenem da hodam po plaži. Ne mogu da verujem. Nakon toliko vremena da se opet sretnemo.
Ja"Dolazi Eddy, ne mogu više ni sekund da čekam!" Xx"Hajde smiri se, ponašaš se previše čudno"
Ja"Izvini, to što ti nikad nisi osetio ljubav, stvarno nije moj problem"
Xx"Da, da"
Ja"Uff, hajde više"
Nestrpljivo čekaću da dodje, već sam počela da izgledam ludo. Nakon 15 minuta, je došao. Osećala sam kako mi srce kuca 300 na sat.
Ja"Eddy!" vrisnem i krenem da trčim prema njemu.
E(Eddy)"Julia"
Skočim na njega i krenem da snažno da ga ljubim po vratu i licu od prevelike doze sreće.
Ja"Ubiću te!"
Poljubim ga, gde ga slučajno ugrizem za usnu.
Ja"Izvini..."
E"Ćuti samo"
Ovaj put me on poljubi, te oko sebe sam mogla začuti glasno gadjenje.
Xx"To se ne radi pred nama"
Ja"Začepi, ne kvari mi trenutak!"
E"Mnogo si mi nedostajala" kaže tiho, te se nasmejem.
Ja"I ti si meni"
E"Ajde idemo"
Sidjem sa njega i srećno ga uhvatim za ruku. Odmah smo krenuli prema glavnoj kućici u kojoj su se nalazili uglavnom svi sa ostrva.
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...