Čekajući da doktor progovori nešto, u očima su mi se nakupile suze. Gledala sam u Anne, koja je takodje plakala i istovremeno gledala u ekran.
Xx"Vidim nešto..." rekao je doktor.
Ja"Šta?!"
A"Šta vidite?!"
Xx"Gospodjo.... Trudni ste"Šokirano ustanem i sednem na krevet. Ne mogu da verujem. Uplakano dam gledala u Anne, koja me je gledala presrećno i šokirano.
Xx"U 3.nedelji trudnoći ste"
Ja"Molim?" kažem uplakano i tiho.
Xx"Čestitam vam"
A"Julia.." rekla je srećno, te me snažno zagrli.*10 minuta kasnije*
Stojimo ispred bolnice, grleći se. Obe smo plakale od sreće. Bile smo šokirane, jer su 2 testa za trudnoću bila negativna... Izgleda da su bila oba pogrešna.
A"Kako ćeš reći Josh-u?"
Ja"Zvaću ga... I reći mu da moramo hitno da idemo kod mojih roditelja na ostrvo i uveče kada stignemo pred svima ću mu reći..."
A"Ajde zovi ga brzoo"
Ja"Evo, evo"Uzevši telefon, shvatim koliko se ja ustvari tresem... Sve se dešavalo od sreće. Nisam mogla da zamislim sebe u kući sa Josh-om i našim detetom...
Ja"Eej"
J"Eej, gde si?"
Ja"Evo me ispred tržnog centra... Hajde brzo dodji do tvoje jahte, moramo hitno da idemo na ostrvo"
J"Što? Šta se desilo?"
Ja"Saznaćeš kada dodjemo tamo"
J"Je l' nije nešto opasno?"
Ja"Ne, ne samo požuri... Moramo večeras da stignemo tamo"
J"Inače, večeras se sprema oluja"
Ja"Taman, hajde dolazi" kažem srećno.
J"Ajde dolazim"
Ja"Volim te idiote" kažem tiho.
J"Volim i ja tebe nevoljo"Prekinem poziv, te srećno pogledam u Anne. Uhvatim je za ruku, no zajedno krenemo prema Josh-ovoj jahti. Nisam mogla da dočekam da ga pre svega vidim.
*30 minuta kasnije*
Čekajući Josh-a, ispred njegove jahte, posle dužeg vremena se pojavi. Čim me primeti, raširi ruke, te potrčim prema njemu i zagrlim ga.
J"Kakvo to iznanadjenje mi spremaš?"
Ja"Videćeš"Uhvati me za ruku, te mi se približi tako da sam bila samo milimetrima odaljena od njegovih ustiju. Nasmejem se, no se okrenem i zajedno sa njim udjem u jahtu.
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...