23. deo

138 5 0
                                    

Izlazim iz kuće, te zatvorim vrata kuće. Ispred kapije se nalazio crni dzip. Hodajući prema kapiji, osetim neku težinu u stomaku. Bilo je sve teže. U uednom trejutku okrenem glavu prema prozoru i ugledam Josh-a. Gledao me je. Celim telim se okrenem i pogledam ga. Primetila sam da mu se vidi mali smešak na licu. Zašto to radi? Bukvalno ima prelep osmeh i to mi namerno radi. Ne mogu da razmišljam kada me tako gleda. Dala bih sve za taj pogled, koji stvara preveliku težinu u mom stomaku.

Nakon par minuta se okrenem i napokon udjem u Kris-ov auto. Gledala me je otvorenih usta, bez komentara.
Ja"Reci.... Šta je bilo?"
K"Ne znam da li si ti svesna, ali prevelika energija deluje izmedju vas...."
Ja"Kakva energija?"
K"Je l' ti nedostaje?"
Ja"Zašto bi mi nedostajao?"
K"Znači nedostaje ti!"
Ja"Ne.... Nisam to rekla..."
K"Bukvalno ne možeš mene da lažeš.... Priznaj"
Ja"Pričaćemo kasnije..." Ušavši u kafić, sednemo za prvi slobodan sto i naručimo kafu. Čekajući istu, pogledom sam prelazila preko obližnjeg parka punog dece. U istom sam videla Aliju. Hodala je prema jednoj klupici. Pogled prebacim na klupicu i primetim Josh-a. Gledao ju je sa širokim osmehom. Iste sekunde ustanem sa stolice, gledajući u njih. Pogled prebacim na Kris, koja je ispijala svoju kafu.
Ja"Oni..... Oni nisu..... Nisu raskinuli?" kažem jedva, kao da me je nešto gušilo u grlu.
K"Ko? Ko nije raskinuo?"
Ja"Alija..... i ....Josh"
K"Stvarno?"
Ja"Da..." Razočarano sednem na stolicu i uzmem gutljaj kafe. Ne mogu da verujem. Kako su još uvek zajedno. Zar nisu raskinuli. Trebaju da raskinu. Gledajući u kafu i razmišljajući o tome iz misli me probudi telefon. Uzmem isti i javim se.
Ja"Halo"
J(Josh)"Ej, gde si?"
Ja"U paklu idiote"
Prekinem poziv i bacim telefon na sto.
K"Ko je to?"
Ja"Josh"
K"Šta hoće?"
Ja"Hoće da umrem, eto šta hoće"
K"Am.... On dolazi"
Ja"Šta?"

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now