26. deo

131 2 0
                                    

Ja"Ne znam da li sam dobro shvatila, ali..."
A(Alija)"Da... To su crteži, koji oni željno traže"
Ja"Zašto im nisi dala?"
A"Tvoj zadatak je sledeći"
Ja"Ja neću ništa da radim"
A"Mislim da hoćeš"
Ja"Ko si ti da mi kažeš?" Uzme svoj tablet, koji mi naknadno pruži. Na njemu se nalazio video sa kamera. Ceo video je Josh sa crvenom tačkom na glavi.
Ja"Ne, ne možeš ga ubiti!" kažem sa suzama u očima.
A"Itekako mogu, upravo sada, ako ne uradiš ono šta ti kažem"
Ja"Zašto ja?"
A"Pa vidi.... Ja želim Josh-a, ali to pored tebe ne mogu. Josh želi tebe, a ne mene. Zato sada sakri crteže na bolje mesto. Kasnije ćemo videti šta će se desiti. Uglavom, ako kažeš da sam ih ja uzela, prvo njemu leti glava, pa tebi"

Sa prevelikom dozom besa uzmem crteže i izadjem iz šugave prostorije. Obrišem suze i stepenicama krenem prema izlazu. Crteži su se nalazili u crvenoj fascikli... Zašto ovo radim? Rekla sam sebi. Sve ću izgubiti kada se sazna. Ne mogu da verujem da ću izgubiti Josh-a, zbog Alije. Ko je ona u mom životu?

J(Josh)"Julia? Zašto plačeš?" stane ispred mene, te brzo obrišem suze.
Ja"Ne, ne plačem" kažem brže, nego inače.
J"Šta ti je to u rukama?"
Ja"Ma nebitno.... Poklon od Alije"
J"Stvarno?"
Ja"Mhm"
J"Sada mi reci zašto si plakala?"
Ja"Izvini"

Sa rukom na licu prodjem pored njega i izadjem iz firme. Ne mogu da stojim ispred njega i da ga lažem. Ja sam Julia, koja nikad nije lagala. Želim da se vratim na ostrvo bez laži. Samo želim zagrljaj od strane majke. Mislim da bi se tada sve promenilo. Njen savet bi mi promenio ceo život. Mnogo mi nedostaje stari način života. Život na ostrvu je mnogo drugačiji i nekako bezbedniji.

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now