73. deo

93 3 0
                                    

Ona je jedina, koja bi mi uvek pomogla u ovoj situaciji. Svaki dan kada bi bila tužna, ona bi uradila bilo šta samo da ja ostanem barem malo raspoložena. Želela je da vidi taj osmeh na mom licu.

*Pisac P.O.V.*
Dok je Julia patila za Josh-om, koji bi se  već 2 dana svadjao sa svojom majkom, pokušavajući da vrati Juliu, Thomas i Anne bi se tajno vidjali. Nisu hteli nikome da kažu. Josh-ova ljubav prema Julii, njegova majka Lejla, ne može da shvati. Ne može da shvati da on ne može bez Julie i da on nije otac tog deteta. Sve je to plan od strane njegove majke, koja ne voli Juliu i želi da ih razdvoji, što je i uspela...

*Josh P.O.V.*
Ja"Izlazi mi iz kuće!"
L(Lejla)"Tu sam da ti pomognem da preboliš Juliu... Zaslužuješ mnogo bolju i lepšu devojku"
Ja"Kako ne možeš da shvatiš da je moja sudbina sa Juliom!"
L"Ne! Tvoja sudbina jr sa Michel, koja jadna devojka nosi tvoje dete!"
Ja"To nije moje dete! Ja nju u životu nisam dotakao i to ona sama može da ti dokaže!"
L"Vidi sine..."
Ja"Ne zovi me tako, od sada ti si za mene niko i ništa. Sada izlazi napolje. Obe"
L"Ti ne razumeš, Julia te ne voli"
Ja"Slušaj, nisam ti ni ja kriv, ni Julia, zato što je tebe svaku muž prevario!"
L"Odkud tebi pravo da pričaš tako sa mnom?"
Ja"Ne zanimaš me više, izlazi napolje"
L"Molim te, barem me saslušaj"
Ja"Šta da saslušam? Da slupam tvoje budalaštine?"
L"Samo ti pokazujem ono što je dobro za tebe"
Ja"Mislim da će ti biti žao, kada ne budeš mogla da vidiš svoje unuče"
L"Molim?"
Ja"Nema tu šta molim? Sada ću na sve načine pokušati da vratim Juliu, a posle ćemo videti šta će biti"
L"Zašto mi neveruješ?"
Ja"Ja tebi? Lepo ti govorim da volim Juliu, a ti meni iznenada dovodiš neku random k*rvu i govoriš kako nosi moje dete i ja ti lepo kažem da nisam imao nikakav kontakt sa njom i ti mi neveruješ"
L"Dobro... Shvatila sam..."

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now