56. deo

103 2 0
                                    

*Josh P.O.V.*

Ja"Kako misliš nije sa tobom?"
A(Anne)"Lepo... Čekala sam je pola sata i nije došla..."
Ja"Možda je otišla kući"
A"Nije kući"
Ja"Uff, dobro"
A"Ako saznaš gde je, javi mi"
Ja"Hoću"

Prekinem poziv, te se brzim korakom zaputim prema Thomas-ovoj kancelariji. Počinjem već da se brinem... Pre nego što udjem u njegovu kancelariju, pozovem obezbedjenje, koje se nalazi 24h u mojoj kući, pitavši da li je Julia možda došla tamo. Naravno, odgovor je bio ne. Već zabrinuto ulatim u njegovu kancelariju, gde sednem na fotelju, gledajući ga kako priča na telefon i nervozno se vrti u krug. Niko od njenih bližih ne zna gde je..  Na ostrvo nije otišla...

Ja"Je l' znaš gde su Alija i Eddy?"
T"Alija je u svojoj kancelariji, a Eddy je danas izašao"
Ja"Reci Anne da nam pošalje adresu, gde su trebale da se nadju."
T"Evo sekund"

Razmišljajući gde bi mogla da se nalazi, jedino mi je na pamet padao Eddy, koji bi lagano mogao da je odvuče negde.

*Julia P.O.V.*
Ostavljena sama da ležim na krevetu u potpunom mraku, moje telo je krenulo da se ježi od hladnoće. Kroz par minuta je krenuo i vetar da duva, što je pogoršalo moje stanje. Želela sam samo da se ponovo nadjem u Josh-ovom zagrljaju, govoreći mi da će sve biti u redu. Prisećajući se prošlih dana u kojima sam uživala kao niko di sada, u sebi ipak osetim toplinu. Toplinu ljubavi i nedostojanja prema Josh-u. Znam da će me naći... Sigurna sam u to...

Razmišljajući o pozitivnim stvarima, na vrata udju nekoliko likova obučenih u crno. Prilazili su mi i u isto vreme se smejali. Zbunjeno podignem glavu, te kada malo bliže pridju osetim taj strah kao i ranije.

Xx"Je l' to ona?"
Xx2"Jeste"
Xx"Lepša je uživo"
Xx3"Da krenemo na posao?"
Xx2"Ajde"
Ja"Molim vas, pustite me"

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now