*2 dana kasnije*
Ja"Josh, pusti je molim te"
J"Julia, ne želim da te izgubim zbog nje!"
Ja"I nećeš, znaš da te volim više od rodjene majke"
J"Alija, molim te. Uhvati Eddy-ja za ruku i gubite se odavde"
A"Neću otići dok me ne zaboliš kao pre!"
J"Vidi, i sama znaš da sam bio zaljubljen u Juliu. Zašto nam sada praviš problem?"
A"Zato što sam zaljubljena u tebe još od vrtića, a ti me nisi ni primećivao"
J"Zato što nisi moj tip"
A"Šta treba da uradim da bi se zaljubio"
Ja"Ne znam da li razumeš, ali..."
J"Stani Julia.... Alija, ja tebe ne volim i neću moći nikad da te volim pored nevolje koja mi sve svaki dan, svaki minut vrti po glavi. Kada nije sa mnom, ja se brinem da li je dobro"
A"Toliko je voliš?"
J"Da, ja sam izludjen njom... Ja sam pogubljen kada je ona pored mene"
A"Dobro.... Verujem ti... Shvatam da ste vas dvoje stvoreni jedno za drugo, ali Eddy neće odustati od Julie"
Ja"Ja ću to da rešim"Pomerim se od njih i krenem prema Eddy-ju, koji se nalazio na drugoj strani firme.
Ja"Eddy!"
E"Ooo, šta ti treba lepotice?"
Ja"Da me pustiš normalno da živim"
E"Pa živiš"
Ja"Ne, pored tebe ne mogu, jer mi oduzimaš Josh-a"
E"Zato što zaslužuješ mnogo boljeg čoveka"
Ja"Ne, ja volim Josh-a i niko me ne može to sprečiti"
E"Izabrala si pogrešnog"
Ja"Ne nisam"
E"Da jesi! On će ti samo sjebati život!"
Ja"Eddy ja njega volim kako ne možeš da shvatiš. Volim ga više od života. Moje srce kuca 300 na sat kada sam pored njega. Svaki minut kada nisma sa njim, ja se brinem... Evo sad se brinem i nedostaje mi"
E"Ali ja tebe volim"
Ja"Znam, ali ja volim nekog drugog i to ne mogu da promenim. On je moja sudbina, ne ti..."
E"Ja mogu da odem, ali neću odustati od tebe"
Ja"Moraš, jer ja tebe ne mogu da zavolim... Nisam stara Julia... Sada sam odrasla i..."
E"Shvatam.... Razmisliću"
Ja"Molim te, samo zaboravi na mene..."
YOU ARE READING
Slučajno (Završena)
RomanceNepoznato ostrvo puno ljudi za koje niko ne zna. Među njima se nalazi i mlada devojka Julia, koja od svog rođenja živi na ostrvu. Veoma društvena devojka, koja želi da sve bude po njenom, sve dok se on slučajno ne pojavi. Zbog oluje, na njihovom ost...