39. deo

118 3 0
                                    

A"Ček... ŠTA?!"
Ja"Anne, ja..."
A"Jesi mu dala papirić?"
Ja"Jesam" kažem i spustim pogled.
A"Top, sada kada vidi sigurno će te se setiti i osećanja mu se možda vrate"
Ja"Anne, on mene sada očigledno mrzi"
A"Zašto bi te mrzeo?"
Ja"Znaš i sama. Sad... Moramo nekako da izadjemo"
A"To je lako"
Ja"Pa i ne baš..."

*Josh P.O.V.*
*2 dana kasnije*
Budi me prigušen vazduh. Samo sekund kasnije, prostoriju popuni glasan smeh i radost. Polako otvorim oči, ali ispred mene je sve mutno. Nakon par minuta, vid mi se razbistrio, te sam mogao uočiti moje roditelje, Thomas-a i njegovu devojku. Svi su me podjednako gledali sa prevelikom dozom sreće i radosti.
M(Majka)"Jesi dobro? Da li ti treba nešto?"
T(Thomas)"Brate, nisi svestan kakvu pametnju si izazvao"
Ja"Je l' svi znaju?"
T"Da"
Ja"Uff"
T"Inače, u tvojoj ruci smo videli neki papirić. Nismo hteli da ga uzmemo, jer ipak je za tebe i možda je nešto privatno"

Pogledam u svoju desnu ruku i u istoj primetim mali žuti papirić. Uzmam ga i polako otvorim. Na njemu se nalazilo nešto što me je ostavilo bez komentara. Počitavši "Volim te" setio sam se nečega, što i dan danas pamtim. Mislio sam da ga je bacila... Ispod tog "Volim te" se nalazilo i "Volim i ja tebe" što me je nateralo da se nasmejem. Ne mogu da verujem. Da li je ona stvarno posle 8 godina bila ovde...
T"Šta je bilo?"
Ja"Pričam ti posle"
T"Daj mi taj papirić"

Pružim mu isti, te kad pročita isti baci na mene šokiran. Krenuo je da se smeje od muke. Mislim da je više šokiran od mene.
Ja"Je l' neko ulazio poslednjih dana u sobu?"
M(Majka)"Samo doktori... I sestre da ti daju terapiju. Što pitaš?"
Ja"Onako"
T"Da li možete da me ostavite samog sa Josh-om na 5 minuta?"
M"Naravno"

Izavši iz sobe, Thomas iste sekunde sedne i pogleda me sa prevelikim osmehom na licu.
T"Ovde sestre ne mogu da udju bez doktora, zar ne?"
Ja"Da, ne mogu"
T"Pre 2 dana, jedna devojka je ušla ovde. U ruci je držala tvoju terapiju... Da nije to ona?"
Ja"Sigurno je ona, jer jedino ona ima tako lude ideje"
T"Ali prošla je pored nas, a mi nismo..."
Ja"Moraš da je nadješ"
T"Hoću"

Slučajno (Završena)Where stories live. Discover now