26 iunie 2019: "Alergie la idioțenie.... vreau și eu :)))( " - primul comentariu.
■ÎNTREBĂRI PUSE DE-A LUNGUL PUBLICĂRII■
1. Wow.
Dar nu suntem toți?
(n.a. alergici la idioți; o, ba da, dar depinde dacă ne aflăm printre cei alergici la ei sau... printre ei.)2.De fapt, am doar doua întrebări. Prima ar fi: de ce nu ai pus descrierea cu acea casa în care trebuia sa caute jurnalele de la prima vizita? Adică, efectul nu a fost același ca și a doua oara sau ceva s-a schimbat? Și apropo, am simțit cum brusc după aceasta descriere, capitolul continua și cu o urma de mister.
Întrebarea asta face referire la primul capitol și nu am dat un răspuns prea clar atunci. Prima oară când a vizitat casa lui Whitley, Redden nu acordă prea multă atenție detaliilor, pentru că tot ceea ce își dorește este să își termine treaba cât mai repede. A doua oară, ceva se schimbă, ca și cum ai aprinde un bec. S-a „apăsat pe întrerupător”. E-un lucru diferit în aer, pur și simplu; atmosfera e-ncărcată de ceva nou.
3. A doua întrebare sau mai bine spus, sugestie este: de ce medicii nu i-au prescris ceva medicamente pentru alergia ei? Doar exista. Sau din cauza lor, nu ar fi același efect asupra întregii acțiuni?
N-are legătură cu acțiunea, ci cu faptul că afecțiunea ei în sine e un mister. Nici nu știm dacă e alergică, într-adevăr, sau dacă ceva dubios s-a întâmplat în spital, un experiment imoral. Ambele sunt la fel de posibile, însă Redden nu ia medicamente în niciuna dintre situații, întrucât nu există nimic care să nu-i producă reacții adverse.
4. Tsundere too much? =)))
Way too much.5. M-ai lăsat ca la dentist, când am descoperit că de fapt momentul drăgălaș, aproape romantic - scuză că sunt visătoare - dintre sinucigaș și eroina sa, nu a fost decât un vis. De ce?
Pentru că toți avem astfel de vise, în viața de zi cu zi, și ne trezim înainte de vreme. Poate chiar la timp, totuși.6. Hanoracul lui Nyte? *insert lenny face here*
( ͡° ͜ʖ ͡°)7. Redden suferă cumva de claustrofobie?
Nu, ci de PTSD. (stres posttraumatic)8. Ieroen cine? Inima mea e numa' pentru Nyte. Ce-mi mai trebuie mie un alt crush.
Haha... Eu zic că și el e simpatic. Morcovel.9. Ăsta e un hint asupra orientării lui Markus?
Markus este (aproape) la fel de straight ca un segment de dreaptă. La fel sunt și Redden și Nyte, plus majoritatea personajelor secundare. Jeroen și Lily sunt bi, iar Fenh este aromantică. Sau cel puțin asta credea, dar acum e în... ceață.
10. Acela nu are cum sa fie Nyte... Adică cine este?
Omul-Elefant. Nu-i o persoană, propriu zis, ci un sentiment care a fost alături de Redden încă din ziua în care l-a cunoscut pe Xiang.11. De ce a plecat Fenh Magso?
Dacă ar fi rămas, s-ar fi putut să aibă probleme serioase cu poliția. Timp de atâția ani, a fost implicată în trafic de droguri și tăinuire, iar oamenii lui Horace o pot da de gol în orice moment.
În afară de asta, s-a simțit depășită de situație și lăsată la o parte. Pur și simplu a simțit că locul ei nu mai era acolo, cel puțin nu pentru moment.
CITEȘTI
Nori la înec
General FictionA-choo! O alergie problematică la idioți, un vis de proporții colosale și o pasiune pentru clădirile abandonate - așa arată lumea lui Redden Hywell, până când viața ei se intersectează cu cea a unui sinucigaș nepriceput, ale cărui tentative de...