Întrebări și răspunsuri

58 12 13
                                    

     Salut. Bine-ai venit la șezătoare.

     • Întrebări de la pseudonimAnonim_3:

     Cum ți-a venit ideea să scrii o astfel de carte?

      Îmi place întrebarea. Îmi place foarte mult. Pot spune că ideea mi-a venit într-unul dintre cele mai liniștite momente ale vieții mele; nu, nu-n sensul că am avut pace sau liniște interioară. Nimeni nu spunea nimic.

      Eram într-o excursie mai mult sau mai puțin dorită, între munți, în mașină. Mă plictiseam, așa că am început să-mi imaginez o situație interesantă: un om în vârful unui munte, dispus să devină una cu pădurea și să se arunce. Așa a apărut Nyte. Spate în spate cu el, stă un om care se teme de a aluneca, un om care se ține de viață ca de-un fir de pânză de păianjen, cu multă grijă.

     Ideea a fost conturată ceva mai bine când am pus-o pe hârtie. Inițial, trebuia să fie o poveste foarte family-friendly... Și, Dumnezeule, numai family-friendly nu-i.

     • Întrebări de la Catrchy:

     Când o să mă pui în descrierea ta?

     Bănuiesc că un gest ca ăsta n-ar avea o semnificație aparte. Descrierea mea nu-i foarte bine structurată, așa că prefer să nu îți încurc numele de utilizator prin cuvinte.

     Care e personajul tău preferat? (Știu că toți sunt copiii tăi, dar trebuie să alegi pe care l-ai salva de la o moarte sigură)

     Nu vreau să aleg, dar trebuie.

     Ei bine, personajul meu preferat este Lenny Montgomery.

     Zilele de naștere exacte (ora, minutul, secunda) ale fiecărui personaj.

     Fiecare? În regulă, în regulă.

     Redden: 12 mai, ora cincisprezece, douăzeci și cinci de minute și șapte secunde.

     Nyte: 26 august, ora patru și douăzeci de minute. (fără secunde suplimentare)

     Whitley: 1 iunie, ora zece, treizeci și două de minute și cincizeci și șase de secunde.

     Jeroen: 9 februarie, ora șase, șase minute și două secunde.

     Pentru restul, scriu doar data:
     Lily: 22. 12; Markus: 16. 12.; Natalie: 9. 07; Kaiden: 16. 12; Lenny: ??? (timp neclar); Albert: 5. 08.

     Știi să mergi pe bicicletă?

     Știam. Se zice că mersul pe bicicletă nu se uită niciodată. Vrăjeală.

     Ai să faci și cartea a doua după ce o termini pe aceasta sau cartea are un sfârșit și atât?

     Nu știu. Plus că nu vreau să dau spoilere. ^^

     Culoarea ta preferată...?

     Toate culorile sunt atât de moarte și de vii simultan... Nu pot să aleg.

     Dacă ai vreo alergie, care este aceea?

     Nu am nicio alergie... cred. S-ar putea să fie o substanță pe care o conține săptunul lichid obișnuit. Nu-i confirmat, totuși.

Nori la înecUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum