Ryan
Zabuchol som dvere a pár krokmi podišiel k autu, do ktorého nasadol. Hlavou mi blúdili rôzne myšlienky, ako napríklad; Čo jej kurva poviem?!
Čo jej mám povedať? Že som si našiel inú? Že už ju nemilujem? Že som ju ani nemiloval? Že som ju podviedol? Toľko možností no ani jedna z nich nie je taká, ktorá by ju nenaštvala a neublížila jej. Každá jedna z tých možností jej buď ublíži alebo bude nahnevaná. Neexistuje cesta akou sa vyhnúť jej zlosti či plaču. Buď sa tomu budem musieť postaviť alebo možem byť ďalej s ňou a pritom milovať inú. Nie, to by som dlho nevydržal. Minimálne by som si začal mýliť ich mená..
A to nechceme.
Skôr ako som sa nazdal, či si usporiadal myšlienky v hlave, som mal auto zaparkované pred jej domom a nervozita vo mne sa hromadila. Vystúpil som z auta iba so zlým pocitom a bez akejkoľvek výhovorky či argumentu kráčal k jej dverám. Zhlboka som sa nadýchol, a skôr ako si to rozmyslel, stlačil zvonček, ktorého zvuk sa následne rozoznel domom. Vtedy som vedel, že už je neskoro. Pripomenulo mi to ten deň kedy som za ňou sem po 3 rokoch prišiel s tým, že ju "milujem", no rozdiel bol v tom, že tento-krát mi otvorila dvere s úsmevom na perách. Je šťastná, a jej to idem presne tak ako pred 3 rokmi dojebať. Výborne Ryan!
"Ahooj." vtiahla ma za ruku dovnútra a zatvorila za mnou dvere.
"Ahoj." poškriabal som sa nervózne jednou rukou na zátylku a ani si nevšimol, že už ma po schodoch vytiahla do jej izby. Páni. To kedy stihla?
Pokrútil som hlavou aby som z hlavy vytriasol zbytočné myšlienky a sústredil sa na to prečo som sem prišiel, no to išlo ťažko, keďže jej tričko už letelo niekam do neznáma skôr ako som sa nazdal.
"Čo-čo to robíš?" zakoktal som, keď predomnou stála iba v podprsenke a nevedel čo má v úmysle robiť. Tak hrať karty s tebou zrejme nechce.
"Mám prázdny dom a ty si tu. Toho sa dá pekne využiť." obtočila si ruky okolo môjho krku a začala ma bozkávať na krku.
"Počkaj, počkaj Sara. Ja som ti sem vlastne priššiel niečo povedaať." snažil som sa ju od seba odtiahnuť, no nevedel som čomu sa vzpierať skôr. Či tomu, že ma tiahne do postele, bozkáva mi krk, alebo vyzlieka nohavice. To dievča je veľmi všestranné.
"Počúvam ťa." šepla mi do ucha, kde ma následne potiahla za ušný lalôčik, no to už som ležal na posteli a ona na mne. Keď ma začala bozkávať, už som vedel, že nemá zmysel sa brániť.
Ashley
Prepínala som kanály v telke jeden za druhým až som konečne našla niečo na čo sa dá pozerať, no ovládač som v rukách nervózne prehadzovať neprestala. Prstami som klepala po baterkách a nebola by to moja šikovnosť keby som niečo nestačila a na telke nevybehlo: Anténa odpojená. Vyberte z nasledujúcich možností;
"Jebem na to." telku som vypla tlačítkom, ktorým som si bola istá, že už nič nedojebem a radšej vyšla do svojej izby.
Rozvalila som sa na posteli a znudene pozerala do stropu. Každú chvíľu, už asi dve hodiny, som čakala, že sa otvoria dvere a v nich bude stáť Ryan s tým, že už je iba môj, no stále nič. To úmorné čakanie ma zabíjalo, pretože som nevedela čo práve robí, ako to ide, či či už je to za ním. Nevedela som absolútne nič a to ma zožieralo.
S povzdychom som sa postavila z postele a išla si napustiť vaňu. Dala som si veľa peny, zapálila sviečky a potom ako zapla svoju obľúbenú pesničku: I loved you, som sa vyzliekla a vliezla si do vane. Voda bola príjemne teplá a s pomocou hudby som konečne po celom dni zatvorila oči.
YOU ARE READING
Brother's love
RomanceBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...