92. časť - I breath for you

1.9K 75 22
                                    

~O mesiac neskôr~

Ashley

Koniec mája sa už blížil, bol vlastne už v nedohľadne a Ryan spolu s chalanmi a Mary čakali na svoje výsledky z maturity. Dovtedy ešte museli chodiť do školy a tak sme aj teraz s Ryanom spoločne sedeli v aute a šli spoločne domov zo školy.

Vietor z otvoreného okienka spolujazdca mi rozfúkaval vlasy, nohy som mala vyložené na palubnej doske, na ktoré mi slnko neúprosne hrialo. Leto už sa pomaly začínalo, jún klopalal na dvere, takže niet divu, že bolo vonku niekedy až drístať stupňov. Preto som bola aj neskutočne rada, keď Ryan zaparkoval pred našou garážou a ja som sa pred teplom mohla ísť schovať dovnútra.

"Fuj, je tam strašný hic." Zamierila som bosá rovno do kuchyne a z chladničky vytiahla dve plechovky koly.

"Niečo mi hovor," Ryan prišiel za mnou o pár sekúnd a prvé čo spravil bolo, že si zo seba vyzliekol svoje čierne tričko. Na obdiv mi tak vystavil svoju hruď a tetovania. "Máš dnes jazdu?" Spýtal sa po tom ako sa napil studeného sladkého nápoja.

"Hej, o piatej." Pretočila som očami pri predstave toho, že budem musieť minimálne hodinu sedieť v aute v tomto horku. Za posledný mesiac sa toho neudialo veľa. Iba to, že Ryan spravil maturitu a ja som si dokončovala vodičák, ktorý mi rodičia ako inak zaplatili. Ryan ma učil jazdiť v noci na veľkom parkovisku, predtým ako som začala chodiť na kurs. Mala som strašný strach sedieť za volantom, ale teraz už mi to tak ani neprišlo, vôbec to nebolo také zlé.

"Tak ešte stihneme čeknúť film." Ryan sa zahľadel na kuchynské hodiny visiace na stene. Diera, ktorú tam päsťou kedysi vytvoril už bola zacelená. Ryan s otcom to robili spoločne asi dva týždne dozadu, pretože matku v jej stave tá diera vždy rozplakala, prečo nám je dodnes záhadou. Pripisovali sme to hormónom siedmeho miesiaca jej tehotenstva a nikto z nás to nijako neriešil.

"Super," Usmiala som sa a zobrala obe plechovky koly, zatiaľ čo som s Ryanom dohodla, že on urobí popcorn a ja pôjdem vybrať nejaký film. Ryanova LG plazma v jeho izbe bola skoro cez celú sivo nafarbenú stenu jeho izby a bol to jeden z najnovších modelov, takže bolo jej ovládanie podstatne odlišné a pre mňa komplikovananejšie, ako na televízii v mojej izbe. Vždy som sa pasovala s ovládačom pri výbere menu, bolo to vždy kto z koho. Nakoniec som to však zvládla zvoliť si ikonku Netflix a prezerala si ponuky nových filmov.

Vybrala som si film Stratený v džungli, ktorý vyšiel v roku 2017 v hlavnej úlohe s Harry Potterom alias Danielom Radcliffe. Ryan prišiel z miskou popcornu zrovna, keď som na film klikla a tak som ho nechala bežať, zatiaľ čo si Ryan ľahol ku mne do postele. Milovala som jeho izbu, nakoľko v nej vždy vládlo prítmie, pretože si Ryan väčšinu času žalúzie nechával stiahnuté. Sivé steny robili jeho izbu útulnejšou  a vždy sa tu vznášala jeho vôňa, i keď tu nebol. Jeho izba bola mojou najobľúbenejšou časťou domu.
Začali nabiehať úvodné titulky filmu a ako väčšina filmov sa aj tento začínal nezáživne. Vyzliekla som si zo seba čierne silónky spolu s kraťasami, keďže ma na nohách už škriabali a iba v nohavičkách a tielku sa prisunula k Ryanovi. Ryan rukou zablúdil pod moje tielko na môj chrbát a začal ma škrabkať, čo som ocenila blaženným vzdychom. Vedel, že to milujem.

Film bežal ďalej, jeho začiatok nebol nijako napínavý, ale ani nudný a obaja sme v tichosti hľadeli na obrazovku, kde sa traja muži vydali s miestným sprievodcom do džungle. Bolo to vraj podľa skutočnej udalosti.
Ryanova ruka kĺzala po nahej pokožke môjho chrbáta a sem tam zablúdila na môj zadok. Sledovala som obrazovku, no väčšiu pozornosť som venovala Ryanovým príjemným dotykom. Čo ma však trochu rušilo a nedalo mi sa úplne uvoľniť, bola skutočnosť, že Ryan prstami prechádzal po mojej pokožke v tesnej blízkosti dvoch bielych čiarok na mojom boku, ktoré som ja nenávidela. Ryan o nich síce vedel, ale určite mi nerobilo dobre pomyslenie na to, že by sa toho miesta mal dotknúť. Preto som sa aj začala v jeho náručí všelijako mrviť so zámerom nájsť si inú pohodlnú polohu.

Brother's love Where stories live. Discover now