58. časť - Princess from his fairytale

2.9K 107 7
                                    

~O 2 mesiace neskôr~

Prvé zimné vločky padajúce nepretržite z oblohy posledný mesiac už stihli vytvoriť na zemi tenkú snehovú pokrývku. Mráz dostihol každý kút, teplota vonku sa znížila pod nulu. Bol tu čas Vianoc.

Výklady obchodov boli vyzdobené ozdobami tak ako okolie bielou pokrývkou, v obchodnom dome sa týčil vysoký ihličnatý strom odetý v zlatých a červených farbách Vianoc, v rádiách hrali vianočné koledy a nezabudnuteľné hity Vianoc ako We wish Marry Christmas, v televízii bežali rozprávky a vianočné filmy od Kevin sám doma po Zázrak na 34. ulici. Celé mestečko pohltil duch Vianoc a inak to nebolo ani u našich dvoch hlavných hrdinov.

Ryan oblečený v čiernom obleku nervózne prešlapoval z nohy na nohu netrpezlivo vyzerajúc každú chvíľu na vrch schodiska, čakajúc kedy sa tam konečne objaví. Stál pod schodami, oblečený, upravený, pripravený vyraziť, stále sa pasujúc s kravatou, ktorú vďaka jeho nešikovným prstom stále viazal nakrivo, no chýbalo mu to najdôležitejšie, na čo čakal celý večer...

...Ashley stála pred vysokým zrkadlom v svojej izbe nervózne pod jej rukami uhladzujúc hladký materiál svojich šiat obopínajúcich jej boky. Hrýzla si do spodnej pery neustále na svojom odraze hľadajúc chyby, ktoré by mohla stále doladiť. Jej srdce v pravidelných intervaloch udieralo do jej hrude, no v tom momente kedy sa posledný raz pozrela do zrkadla rozhodnutá odísť začalo biť dva krát rýchlejšie. Pevne vo svojich rukách stisla čiernu listovú kabelku a otvorila dvere od svojej izby.

Zjavila sa na schodisku. V celej svojej kráse. Ryanovo srdce vynechalo úder a hneď na to začalo splašene biť. Stála tam, na samom vrchu, v červených šatách vlniacich sa okolo jej útlej postavy na vysokých topánkach. Vlasy jej vo vlnitých prameňoch spadali okolo jemne namaľovanej tváre. Vyzerala ako princezná z rozprávky.

Princezná z jeho rozprávky

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Princezná z jeho rozprávky.

Iba niekoľko schodov ich delilo od seba. Ashley opatrne zišla každý jeden, pri posledných sa chytajúc Ryanovej vystretej ruky a on si ju stiahol do svojej náruče. Konečne. Na toto čakal celý večer. Kedy ju bude znova môcť zabaliť do svojej náruče.

"Si nádherná." šepol blízko jej pier zastrkujúc jeden pramienok jej vlasov za ucho. Jej líca sa sfarbili jemne do červena pripomínajúc farbu jej šiat a ona sklopila hlavu s úsmevom lemujúcim jej tvár.

"Tiež vyzeráš krásne." jemne prešla prstami po látke jeho obleku. "Chceš pomôcť s kravatou?" jej ústa opustil jemný, zvonivý smiech pri pohľade na krivo zaviazanú kravatu pri jeho krku. Po jeho zúfalom prikývnutí ju pár jednoduchými ťahmi rozviazala a o chvíľu bola znovu zaviazaná. No tento krát na milimeter rovno.

"Tak. A teraz je to dokonalé."

"

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Brother's love Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang