103. časť - Satisfakcia

1.7K 73 10
                                    

Ashley

Odraz v zrkadle kopíroval moje boky, nahé stehná, útly pás a malé prsia. Odrážal pohyb mojich rúk brázdiacich po mojom tele, dotýkajúc sa citlivej pokožky, keď som rukami objala vlastné telo. Premýšľajúc, či takto má vyzerať obraz ženy, skúmajúc vlastné telo, spoznávajúc samu seba. No nebola som pri tom sama. Jeho ruky sa iba zľahka dotkli mojich bokov, pocítila som známy, no cudzý dotyk na vlastnom tele. Jeho oproti mne mohutná postava sa vynorila z tieňa, kam svetlo kúpeľne nesiahalo a môj chrbát ovial teplý vánok. Pozorovala som v odraze zrkadla ako jeho ruky prekrývajú moje dlane na vlastných ramenách a ako sa jeho pery blížia k môjmu krku. Jeho teplý dych pristál presne na mojej pokožke a jeho pery milimetre vzdialené. Zakláňajúc hlavu dozadu som mu zjednodušila prístup k môjmu krku, jeho ruky zatiaľ putovali po mojom brušku smerom hore. Zovreli ma tesne pod prsiami a donútili ma sa ešte viac prehnúť v chrbtici ako luk. Jeho dych na mojej pokožke miatol moje zmysly, strácala som úsudok nechávajúc sa sťahovať do hlbín opojenia. Každý, každičký i ten najsenzibilnejší dotyk moje telo vnímalo o sto percent silnejšie. Senzory môjho tela evidovali každý i ten najmenší pohyb, iba ľahké obtrenie jeho a mojej pokožky bolo pre mňa celkom zreteľné. Opojenie ochromilo ako moje telo, tak aj moju myseľ. Viečka som mala tuho privreté a nechala sa unášať dotykmi jeho rúk. Skúmali moje telo, prsty kĺzali po mojej pokožke, akoby po prvý krát. Senzibilita môjho tela bola nevypočítateľná. Z môjho vnútra prenikol hlasný ston, keď ma jeho prsty znenazdajky roztiahli a dva jeho prsty vkĺzli do môjho vnútra. Pevne som sa chytila jeho pravého boku a hlavu si položila na jeho rameno, keď sa moje telo pod tlakom začínalo vyťahovať na špičky. Tíšil moje stony šepkaním mi do ucha, kým jeho prsty neprestajne kmitali dnu a von z môjho vnútra. Stonala som mu priamo do ucha, ani jeho tíšenie mi nepomáhalo zachovať relatívny pokoj. Podlomili sa mi kolená, už som nevydržala viac stáť, Ryan vedel, že nemá cenu držať ma na nohách, že to sama nevydržím a tak spolu so mnou klesol na studené kachličky. Neprestával však vo svojej činnosti a ja som sa prudko predklonila a otvorila oči, keď do mňa z nenazdajky vošiel. Ohromene som sa dívala na seba, svoje nahé telo, ako ho nadzdvihujú Ryanove pohyby, moje prsia sa natriasali, vďaka Ryanovmu prontnému počínaniu, moje líca boli sfarbené do tmavo červenej, vlasy sa mi lepili na čelo, kde sa mi rosil pot. Ryan ma schytil za krk a surovo pritlačil k zemi, zreničky som mala vyvrátené dohora, v zrkadle som videla Ryanovo telo pohybujúce sa tam a späť v rýchlom tempe, jeho výraz hovoril, že ma chce zničiť. Jeho ruky pritláčali moje telo k zemi, no zároveň ma tlačili proti nemu, zatiaľ čo do mňa neúprosne prirážal. Ryanovo tempo pridávalo na tvrdosti. Moje prsia sa treli o podlahu kúpeľne, sem tam ma zabolel jeho tvrdší príraz, no Ryan stony bolesti neodlišoval od tých ostatných. Neevidoval moju bolesť, môj krk zvieral stále silnejšie, jeho prírazy boli čoraz tvrdšie a ja som vedela, že sa blíži k vrcholu. Môj orgazmus odoznel pred chvíľkou, preto som voči jeho pohybom bola citlivejšia, no nechala som ho dokončiť, čo začal. Ryan prudko vyvrátil hlavu a zovrel pevne v rukách moje telo, keď prudko vyvrcholil do mňa. Slabé stony sa rinuli z jeho úst, grimasy sa striedali na jeho tvári, kým plnil moje vnútro. Keď už tomu konečne bol koniec sklonil sa nadomňa a pomaly za ramená vytiahol moje telo späť do sedu. Zastonala som bolesťou, keď zo mňa vyšiel a vyčerpane klesla na studenú zem zatvárajúc oči. Moje vnútorné orgány pulzovali, bála som sa kvôli bolesti spojiť stehná. Zasyčala som, keď sa ma Ryan pokúsil znova posadiť, bola som na to príliš citlivá.

"Si v poriadku, babe?" Starosť v jeho hlase bola badateľná, už to nebol ten Ryan, ktorý nedbal na to, či mi spôsobuje bolesť.

"Áno," riekla som ticho. "Iba to trochu bolí.." fňukla som, zatiaľ čo som sa pokúšala dostať bezbolestne do sedu.

"Poď sem," Ryan vstal a opatrne ma vzal do náruče, keď ma videl trápiť sa na zemi a nahú ma preniesol až na posteľ, kde ma položil. "O chvíľu to prejde," uisťoval ma, starostlivo na mňa hľadiac, zatiaľ čo ja som ležala na posteli s nohami od seba.

Brother's love Where stories live. Discover now