Ashley
Z chladničky som vybrala vajíčka, zatiaľ čo som už panvicu mala pripravenú na sporáku a hľadala ostatné potrebné suroviny. Je práve desať hodín ráno, Ryan ešte spí, ja robím raňajky a rodičia prekvapivo nie sú doma.
Kde do prdele zmizli v nedeľu??
Kam mohli ísť zrovna dnes o takomto čase? Ale na druhej strane mi to nejako neprekáža, aspoň budeme s Ryanom sami.
Čo sa týka neho, ešte včera v noci sme si všetko tak nejako vydiskutovali a na jednej strane som strašne rada, že sa so Sarou rozišiel, no na druhej ma to aj mrzí. Predsa len Sara nie je zlá baba a ja som proti nej nikdy nič nemala. Ryan mi povedal ako to všetko urobil a mrzí ma, že jej musel klamať. Zaslúžila si aspoň vedieť pravdu, no tú sa nikto okrem nás nesmie dozvedieť. Čo by urobili ľudia ak by sa dozvedeli, že chodím s vlastným bratom? Čo by urobila Sara, keby zistila, že ja som tá kôli, ktorej ju opustil? Že ju opustil kôli vlastnej sestre?
S povzdychom som potriasla hlavou snažiac sa zahnať pochmúrne myšlienky a rozbila konečne tie vajíčka na panvici. Už začínam byť vážne hladná.
Omeleta, ktorú som už mala skoro hotovú začala rozvoniavať po celej kuchyni a ja som ako posledný na panvicu hodila svoj tajný recept - máslo. Fajn teraz si pripadám ako nejaká kuchárka z reality show. Keď sa máslo roztopilo a ja už som mala hotovú aj druhú omeletu, pomocou vidličky som ju dala na tanier, keď sa okolo môjho pása obtočili ruky.
"Dobré ráno." ozval sa mi pri uchu jeho vždy po ráne chrapľavý hlas a ja som mala čo robiť aby som sa neroztopila ako to máslo pred chvíľkou.
"Dobré." otočila som sa k nemu a on si ma pritiahol bližššie.
"Raňajky?" zdvihol obočie hľadiac na dva taniere s omeletou a ja som prikývla, na čo sa jemu na tvári rozlial úsmev. "Mám tu najlepšú priateľku na svete." oh skoro by som zabudla, teraz sme podľa všetkého s Ryanom oficiálne, tajne spolu. Ryan ma zdvihol na ruky aby ma položil na kuchynskú linku a postavil sa medzi moje stehná.
"Tak to máš zrejme šťastie." uchechtla som sa, keď mi prstami prechádzal po stehnách a Ryan prikývol.
"Sakramentské." pokrútil hlavou a skôr ako som sa nazdala jeho pery spočinuli na tých mojich. Neváhala som si ho za krk pritiahnuť k sebe bližšie, aj keď sa to už zrejme nedalo a už nevnímala nič iba jeho pery. Jeho mäkké dokonalé pery. Usmiala som sa naňho, keď sme sa od seba odtiahli a s jeho pomocou zoskočila z linky.
"Ideme jesť." usmiala som sa, zobrala do rúk taniere a Ryan ma nasledoval do obývačky. Rozvalila som sa na gauči a pritúlila sa k Ryanovi hneď ako si sadol. Podala som mu jeho tanier za výmenu s ovládačom a pokúšala sa nájsť niečo normálne. Nakoniec som to nechala na sitkome Dva a pol chlapa a prvé sústo omelety si vložila do úsť.
"Mmm výborná." pochválil Ryan len čo prehltol prvé sústo a ja som sa usmiala. Dúfala som, že sa bude dať jesť.
"Chceš ochutnať moju? Je so syrom." nabodla som si na vidličku ďaľší kúsok a namiesto toho aby som Ryanovi podala vidličku som mu ju strčila do úst.
"Obidve sú výborné." dal mi pusu na špičku nosa na čom som sa zachichotala a ďalej sme pozerali ako Charlie v telke balí jednu za druhou.
Potom ako sme dojedli, som umyla riad a išla som sa dať trochu do normálu. Vlasy som si vypla do drdolu, vykonala rannú hygienu a prezliekla si tričko čo som mala na sebe. V izbe som si otvorila okno hneď potom ako som odostrela závesy a pozrela sa na nočný stolík, v ktorého šuplíku som vedela, že je ešte krabička cigariet. Mala som chuť si zapáliť, keďže som nefajčila už asi dva dni a bola som z toho trochu nervózna. Vedela som, že Ryan nemá rád, keď fajčím a nechcela som sa s ním hádať. Povzdychla som si zmierená s tým, že dnes si tiež nezapálim a radšej sa hodila na posteľ.
YOU ARE READING
Brother's love
RomanceBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...