Pozastavujem príbeh!

1.2K 46 11
                                    

Ahojte,

na začiatok by som sa vám chcela ospravedlniť, pretože ma mrzí, že môj príbeh je naďalej v takom stave v akom je.

Ako začínajúca autorka som ani nesnívala o tom, že budem mať reálne toľko čitateľov, ktorí budú pravidelne čakať na novú časť môjho príbehu.

Teraz to vyzerá tak, že si toho nevážim. A to len z dôvodu, že publikujem časť raz za dva mesiace, inokedy dva krát do mesiaca. Je to veľmi nepravidelná a mätúca publikácia. Čitatelia po mesiaci dávno nevedia kde sa príbeh zasekol a čo sa odohralo v minulej časti.

Ja som jednoznačne za pravidelné publikovanie častí, avšak mrzí ma, že to neviem dodržať. Niekedy to pre mňa nebol problém, vydávala som často a pravidelne a teraz...? Veď to vidíte sami.

Veľmi túžim po tom dopísať tento príbeh. Je pre mňa až neskutočné a nepochopiteľné, že ho píšem už od roku 2013 a stále nie je dopísaný! Už pred rokom mal byť vydaný epilóg, podľa plánu podľa ktorého idem (išla som).

Mala som toľko plánov do budúcnosti s inými príbehmi. Nepublikovaných ich mám viac ako 20!! A všetky čakajú na publikáciu prvej časti a ich následné dopísanie. A ja už ani sama neviem o čom sú.. (P.A.: Ak by mal niekto záujem o načrtnutý, nevydaný príbeh, rada vám ho prenechám.)

Mrzí ma, že som žiaden zo svojich plánov týkajúcich sa písania nedodržala. A to som kedysi chcela napísať reálnu knihu..verili by ste tomu??

Viem, že je to všetko zásadne moja chyba, pretože mi v písaní nikto nebránil. No neviem kde sa stala chyba. Stratila som inšpiráciu? Chuť do písania? Čas? Žiaľ áno. Alebo mi chýba jedno alebo druhé a dokiaľ toto všetko nebudem mať príbeh bude pozastavený..

Príbeh dopíšem, no neviem kedy to bude. Preto vám dnes oznamujem, že tí ktorí nemáte trpezlivosť si ho môžete rovno vyhodiť z knižnice.

Želám vám všetkým príjemne strávené prázdniny, mám vás rada

Brother's love Where stories live. Discover now