Ashley
Ryan obdržal svoje výsledky z maturity už pred Å¡kolským výletom, no odmietol si ich pozrieÅ¥, skôr ako sa vrátia z ich rozlúÄkového výletu. Erick, Chaz, Nick a Mary sa rozhodli rovnako, vraj si ich vÅ¡etci otvoria doma a výsledky spoloÄne oslávia - ak teda bude Äo. V každom prÃpade sa výsledok rozhodli zapiÅ¥ - Äi by bol dobrý, Äi zlý.
Ryan zmaturoval. Zmaturoval na jednotky a dvojky. Tak isto Chaz, Nick, Mary a Erick, ktorý odmaturoval s jednou trojkou. VÅ¡etci piati zmaturovali a to pre nich znamenalo voľno až do nástupu na vysokú Å¡kolu. Prihlášky už boli odoslané, vysvedÄenia ako doklady tiež a to znamenalo jediné. Prázdniny sa zaÄali. Teda aspoň pre nich, ja som eÅ¡te stále chodila do Å¡koly.
Bol to zvláštny pocit, patriÅ¥ do skupiny priateľov, ktorà už vÅ¡etci odmaturovali a chystali sa na nástup na vysokú Å¡kolu. Ja jediná som z nich bola najmladÅ¡ia, stále som chodila do Å¡koly, robila si vodiÄák, zatiaľ Äo oni oslavovali svoj dospelý život, ktorý sa im dokonÄenÃm strednej Å¡koly rozpoÄal. Už to viac neboli stredoÅ¡koláci. Boli to vysokoÅ¡koláci, plnoletÃ, pripravujúci sa na osamostatnený život, zatiaľ Äo ja som bola prostá stredoÅ¡koláÄka, o dva roky mladÅ¡ia. A preto som aj dnes bola doma sama.
PriÅ¡la som po Å¡kole do prázdneho domu. Mama bola u lekára, otec v práci a Ryan? Ryan bol kdesi vonku s chalanmi a Mary. Bol na mňa nahnevaný. Potom ako sa vrátil zo Å¡kolského výletu sme ako prvé zapadli spoloÄne do postele. Bola som veľmi rada, že sa Ryan vrátil, veľmi mi chýbala jeho spoloÄnosÅ¥ a tak som netúžila po niÄom inom ako byÅ¥ s nÃm, no mohla som predpokladaÅ¥, že nebude dlho trvaÅ¥, kým Ryan zistà aký pre mňa týždeň bez neho bol, i keÄ som nemala v pláne mu o tom hovoriÅ¥. Moje skutky hovorili za mňa. Vtedy, keÄ som konala som nepremýšľala o následkoch, ktoré sa dostavili už o dva dni a oni o tom ako veľmi nám môžu ublÞiÅ¥.
Snažila som sa pred Ryanom skrývaÅ¥ zranené zápästie, no nebolo to možné. Ryan si ihneÄ vÅ¡imol, že nieÄo nie je v poriadku, keÄ som odmietla s nÃm ÃsÅ¥ do sprchy, Äi vyzliecÅ¥ si triÄko s dlhým rukávom. Moje výhovorky boli chabé a tak veľmi priehľadné.. VeÄer sme znova skonÄili spoloÄne v jeho posteli, Ryan ma bozkával, no keÄ priÅ¡lo na vyzliekanie môjho triÄka odmietla som. Ryan vedel, že nieÄo nie je v poriadku. Po dlhÅ¡om prehováranà zo mňa napokon triÄko vyzliekol aj proti mojej vôli a tak odhalil aj moje poÅ¡kodené, ľavé zápästie.
InÅ¡tiktÃvne som si preÅ¡la prstami po pľuzgieroch, Äo zdobili moje zápästie, pri tej spomienke. ÄŒi to bolelo? Nie viac, ako keÄ bol Ryan preÄ. PreÄ ako aj teraz. Bol na mňa nahnevaný, že som to urobila. Zúril, keÄ to videl. KriÄal na mňa, vyÄÃtal mi a nakoniec aj odiÅ¡iel. Nechal ma samú, s mojou bolesÅ¥ou a myÅ¡lienkami. Odvtedy preÅ¡lo už niekoľko dnÃ. Sotva so mnou prehodil pár slov. VäÄÅ¡inu svojho Äasu trávil vonku s chalanmi a Boh vie kým a ja som ten svoj zabÃjala v Å¡kole. Domov chodil neskoro veÄer a spal vo vlastnej posteli, sám, bezomňa. Doma si ma veľmi nevÅ¡Ãmal, ak sme sa aj náhodou stretli. Viac komunikoval aj s naÅ¡imi rodiÄmi ako so mnou. Neviem, Äo hovoril ostatným, keÄ sa na mňa pýtali. Možno aj niÄ a možno už sa aj pýtaÅ¥ prestali. Za tých pár dnà sa mi nikto z nich neozval.. Boli prÃliÅ¡ zamestnanà pomaturitnými oslavami.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother's love
RomantizmBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...