Ashley
Ráno ma ako vždy zobudil ten prekliaty budík a ja som sa musela vykopať z mojej teplej postieľky. Prehodila som nohy cez okraj postele a išla rovno do kúpeľne. Vykonala som rannú hygienu a ďalej moje kroky smerovali ku skrini tak ako každé ráno. Každé ráno to isté.
Vytiahla som si zo skrine čierne legíny, biele tielko, na ktoré si obliekla čierny voľný sveter a prešla znova do kúpeľne aj s kozmetickou taštičkou. Dala som si na tvár jemnú vrstvu make-upu, spravila si linky, na riasy si naniesla špirálu a zakončila svoje maľovanie leskom na pery. Spravila som si vysoký cop, dala si doplnky, navoňavkovala sa a potom čo som sa obzrela v zrkadle schmatla svoju kabelku a zišla dolu po schodoch.
Do tašky som si hodila posledné jablko čo bolo v miske na linke a oprela sa o ňu. Ako vždy čakám na Ryana. Ten chalan je niekedy horší ako baba. S povzdychom som sa pozrela na kuchynské hodiny, ktoré ukazovali 7:34 a potom na svoje zápestie. Až potom som si uvedomila, že nemám hodinky. Keď sa Ryan konečne dotrepal aspoň do obývačky zajasala som od radosti a pribehla k nemu.
"To ma až tak rada vidíš?" uškrnul sa, keď videl ako si natešene obúvam topánky a samoľúbo sa usmieval.
"Nie. Teším sa, že už ideme." zaculila som sa naňho a Ryanovi z tváre zmizol ten úškrn. So smiechom som nad ním pokrútila hlavou, vtisla mu pusu na pery a ruka v ruke sme vyšli von z domu. Nasadli sme spoločne do jeho auta, Ryan strčil kľúčiky do zapaľovania, no nenaštartoval. So zdvihnutým obočím som naňho pozrela pretože som nechápala prečo už nejdeme.
"Na niečo som zabudol." povedal a ja som čakala, že otvorí dvere a ja budem musieť naňho ďaľších päť minút čakať, no namiesto toho sa ku mne naklonil, pritiahol si moju tvár bližšie a prisal sa mi na pery. Po prvotnom prekvapení som hneď spolupracovala a poddala sa tomu ako jeho pery splývajú s tými mojimi a ako sa naše jazyky prepletajú v súlade. Cítila som jeho horúce pery a užívala si ten pocit mať ho pri sebe tak blízko. "Teraz môžme ísť." naštartoval hneď ako sme sa od seba odtiahli a mne sa na tvári roztiahol široký úsmev.
...
"Už spolu dlho nikde neboli baby. Mali by sme si to vynahradiť." odula spodnú peru Kery a my sme si s Lindou vymenili pohľady.
"Hej. Možno by sme mohli niekam zájsť." pritakala Linda.
"Spravíme si prespávačku!" vyhŕkla natešene Kary a ja som s Lindou som s úsmevom prikývla, keďže sa mi to nezdal ako zlý nápad. "Sakra! Ale u nás sú teraz nasáčkovaní príbuzní, ktorí zabrali posledný voľný kúsok v byte." zavrčala Kary a podoprela si bradu rukou.
"Tak pôjdete ku mne." mykla som plecami a Kary zdvihla hlavu. "Už ste u mňa aj tak dlho neboli." usmiala som sa a už teraz som sa tešila, že baby pôjdu k nám. Už som s nimi naozaj dlho nikde nebola.
"Super! Čo tak zajtra?" Kary sa pozrela na mňa aj na Lindu s iskričkami v očiach a my sme prikývli. Zrejme ani Linda nemala nič lepšie na práci.
"Tak zajtra o piatej u mňa?" spýtala som sa pohľadom preskakujúc z jednej na druhú a keď ani jedna nemali žiadne námietky prešla som ku svojej lavici, kedže už o minútu malo zazvoniť na prvú hodinu.
...
Vytiahla som si z vačku kľúče, strčila ich do zámku a odomkla si dvere. Vstúpila som dovnútra, zatvorila za sebou, vyzula si topánky a mierila do kuchyne. Počula som zvláštne zvuky, ktoré sa ozývali práve z kuchyne a zamračila sa, keďže doma by nemal nikto byť. Mama má byť na služobke, otec v práci a Ryan v škole, tak kto tu je ? Vstúpila som opatrne do kuchyne a neuvidela som nič iné ako Ryana natlačeného v chladničke. To som mohla čakať.
YOU ARE READING
Brother's love
RomanceBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...