Ashley
"Mali by sme pokračovať v tejto tradícii, ktorú sme rozpočali a osláviť aj začiatok nového mesiaca." Pretočila som očami, keď sa Erick plánoval sťať už štvrtý víkend po sebe. Nejako to tak vyšlo, že sme jeden víkend oslavovali moje narodeniny, druhý išli do klubu a minulý mal narodeniny Ryan.
"Ty by si oslavoval aj prostriedok mesiaca." Okomentovala som sucho hľadiac na nedotknuté jedlo na mojom tanieri. Zvieral sa mi žalúdok pri pomyslení, žeby som to mala zjesť.
"Ashley treba sa tešiť z maličkostí!" Namietal Erick pri obednom stole. Z niekoľkých strán nášho stolu sa ozvalo uchechtnutie.
"Teda Erick, to bola zrejme prvá zmyselná vec za posledný čas čo som od teba počul." Uznalo kývol hlavou Chaz a ja som sa musela zasmiať. Erick na nás urazene pohliadol, čo moje pobavenie viac prehĺbilo.
"Myslím, že to nie je taký zlý nápad." Mykla ramenami Mary. "Mohli by sme niekam ísť." Hútala zamyslene vidličkou sa na slepo prehrabujúc vo svojom obede.
"Ja by som tiež išiel." Ozval sa Nick. Myslím, že sa pridal iba kvôli Mary, ale to bolo vlastne jedno. Toto vyzerá na protekciu. Všetci zvedavo preskakovali pohľadom medzi mnou, Chazom a Ryanom, čakajúc na našu reakciu.
"Ja si to ešte musím premyslieť. Porozprávam sa s Jess a uvidím." Poškriabal sa na zátylku Chaz. Nebola som zvyknutá, že už sa za seba nerozhodoval sám.
Ryan si ma premeral spýtavým pohľadom po Chazovej odpovedi. Boli sme jediní dvaja čo sa ešte nevyjadrili. Ryan ma skúmal pohľadom zisťujúc čo si myslím, no to keď z mojich očí žiadne stanovisko nevyčítal iba mykol ramenami.
"Mne je to fuk."
"Je ešte len pondelok ľudia. Dohodneme sa neskôr." Zdalo sa mi predčasné plánovať si víkend, keď sme ešte nevedeli čo bude zajtra. A okrem toho nebola som si istá či niekam chcem alebo nechcem ísť. Ešte stále mi nie je dobre po tom piatku.
Týmto sme tému víkend uzavreli a všetci sa začali pomaly zdvíhať od stola, kedže malo onedlho zvoniť. Zobrala som do rúk svoj tác s tanierom plným jedla, ktorého som sa ani nedotkla. Všimla som si periférne ako sa na mňa Ryan zamračil, no odignorovala som ten pohľad a odišla odniesť svoj obed. Chalani sa potom hneď pobrali na tretie poschodie do svojich tried zatiaľ čo my s Mary sme zamierili ku skrinkám.
"Tak ako to vlastne je s tebou a Nickom?" Začala som keď sme sa na chodbe ocitli samé. Ryan mi povedal, že ich spolu videl na oslave a že sa správali skoro ako pár. Ako to mohlo mne uniknúť? Mary si ťažko povzdychla než sa podujala na diplomatickú odpoveď.
"Je to komplikované," odpovedala vyhýbavo.
"Toto na mňa neskúšaj." Pretočila som očami. Akoby ma nepoznala. Alebo akoby som nepoznala ja ju. "Von s tým." Popoháňala som ju k vyjadreniu zatiaľ čo som si otvárala svoju skrinku. Čo to vlastne teraz mám?
"Kurva ja neviem Ash, ako to mám vedieť!?" Vyletela na mňa. Bola zjavne podráždená všetkým čo sa okolo nej v posledných týždňoch odohralo. "Nič s ním nemám." Uzavrela po chvíli, akoby sa práve teraz rozhodla, že to tak bude.
"Fajn," povzdychla som si a pokrútila hlavou. Nemalo cenu z nej dolovať informácie alebo ju o niečom presviedčať. "Keď budeš vedieť tak sa ozvi." Na toto Mary už nemala čo povedať. Iba s prevrátením očí zabuchla svoju skrinku a zamierila so mnou ku schodom.
YOU ARE READING
Brother's love
RomanceBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...