83. časť - Každý robí chyby

1.5K 81 12
                                    

Ashley

Zomlelo sa to tak rýchlo, že som nestačila ani reagovať. V jednom momente som pozorovala svoju najlepšiu kamarátku ako sa snaží pobozkať môjho priateľa, v druhom sa ku mne prihnal Nick a ja som pocítila teplo jeho pier a tela, keď sa ku mne pritisol. Omámená alkoholom a prekvapená jeho konaním, som nebola schopná jeho prijemné teplo odmietnuť, no skôr ako ma stihol naozaj pobozkať bol odomňa násilým odtiahnutý a prirazený o stenu.

Hneď ako som si dala dve a dve dohromady som okamžite vstala pribiehajúc k Ryanovi, ktorý Nicka držal pod krkom. Venoval mu iba jeden úder, než ho Erick násilím od Nicka odtiahol a ja som sa ho snažila dostať do reality tým, že som neprestajne volala jeho meno. Vedela som, že Ryan má zatemnenú myseľ alkoholom a dávkou adrenalínu a žiarlivosti. Za normálnych okolnosti by totiž Nickovi nikdy neublížil.

"Ryan," Znova som zopakovala jeho meno a neberúc ohľad na širokú verejnosť okolo nás sa naňho svojím telom pritisla čo najbližšie. Ryan po chvíli nakoniec obmotal ruky tuho okolo môjho pása, tisnúc si ma väčšmi bližšie.

Nebola som naňho nahnevaná, za to že ublížil Nickovi. Iste nebola som rada za to, že mu rozbil nos rovno tu pred všetkými, no chápala som jeho pocity. A sebecky som sa zároveň tešila z faktu, že som sa nemusela pozerať ja na to, ako moja najlepšia kamarátka bozkáva môjho priateľa.

"Som tu, poď pôjdeme na vzduch." Prinútila som Ryana odtrhnúť svoju pozornosť od Nicka, čo si zakrvavený nos utieral do bieleho trička a vyviedla ho z preplnenej obývačky von, pričom nás všetci pozorovali.

Vonku som Ryana zatiahla do najtmavšieho kúta Erickovej záhrady a postavila sa oproti nemu. Vonku bolo pomerne chladno a nakoľko som bola iba v tenkom tričku, bola mi zima, no snažila som sa to ignorovať a zahriať sa prechádzajúc si rukami po pažách. Ryan potreboval čerstvý vzduch. A ako sa zdá aj nikotín, keď si z vačku vytiahol cigaretovú krabičku a jednu cigaretu si strčil medzi plné pery. Následne otvorenú krabičku červených malboriek natiahol smerom ku mne a ja som si mlčky jednu zobrala. Zapálil nám obom a až keď z úst vypustil obláčik dymu prehovoril:

"Mrzí ma to, nechcel som mu ublížiť." Povzdychol si a znova si silno popotiahol z rozhoretej cigarety.

"Ja viem, on to určite pochopí." Nick nepatril medzi ľudí, čo by nevedeli alebo nechceli akceptovať dôvody iných. Patril medzi chápavých ľudí a bola som si istá, že i keď Ryan urobil chybu mu to Nick odpustí.

"Nemohol som mu dovoliť ťa pobozkať. Na to by som sa nedokázal dívať."

"Ja viem, rozumiem tomu a mrzí ma čo sa stalo. Mala som pohotovejšie reagovať." Vedela som si predstaviť ako ťažký ten pohľad pre Ryana bol. A možno keby som bola Nicka odstrčila skôr, ako to urobil Ryan nič by sa nebolo nestalo.

"Nemôžeš za to. Nemal som ho udrieť." Zabehol si rukou do vlasov, čo robil iba, keď bol nervózny, alebo si nevedel dať rady. Bolo na ňom ľahko badateľné, že už teraz si vyčíta, že Nickovi ublížil.

"On ti to odpustí. Pochopí to." Podišla som bližšie k nemu a pohladila ho voľnou rukou po líci, čím som ho donútila uprieť zrak do mojich očí. Pevne som dúfala, že sa v blízkom okolí nenachádza nikto kto by nás mohol vidieť, skoro celú cigaretu som hodila do trávy a jednoducho sa mu prisala na pery. Ryan bol zprva prekvapený mojím konaním, no po pár sekundách začal spolupracovať a bozky mi oplácať. Cítila som z reči jeho tela aký napätý je a pokúsila sa ho svojou prítomnosťou priviesť na iné myšlienky.

"Milujem ťa Ashley, tak veľmi.." Jeho studené prsty kĺzali po mojej pokožke pod tričkom a ja som vstrebávala napätie jeho tela.

"Aj ja ťa milujem, najviac." Môj hlas bol tichý, skoro akoby ma mohol niekto počuť, i keď v blízkom okolí nikto nebol. Milovala som ten pocit mať Ryana tak blízko pri sebe. Cítila som sa v jeho náručí bezpečne a chránená. Vedela som, že pri ňom sa mi nemôže nič stať.

Brother's love Where stories live. Discover now