Ashley
"Niiick.." zakňučala som utrápene. "Už mi daj pokoj." skryla som si tvár do dlaní a už som myslela, že sa rozplačem. Je tak skurvene otravný..
Pre objasnenie. Dnes potom ako odtiaľto odišli moji rodičia do práce a aj ostatní odišli domov sa Nick rozhodol zostať so mnou a zabávať ma. Nebolo by to vôbec zlé, kedže som sa tu naozaj príšerne nudila, lenže Nick tu pri mne sedí skoro už tri hodiny a núti ma hrať s ním karty. Nenávidím hranie kariet.
Mike s Mary, tu boli prví pretože sa uliali zo školy vraj kôli mne, no mne bolo jasné, že to je iba výhovorka. Utiekli by tak či tak. Boli tu so mnou viac ako hodinu, kým zo školy neprílišli aj ostatní a potom všetci spoločne odišli domov, teda až na Nicka, ktorý tu sedí doteraz.
"Nechceš hrať iba preto, že už osem kôl po sebe prehrávaš." zasmial sa a znovu premiešal karty.
"To vôbec nie je pravda!" založila som si ruky na prsiach a urazene sa otočila k oknu. Ak by to bolo možné spravila by som dokonca dramatický odchod. Ale v mojom momentálnom stave a tej prekliatej nemocničnej košeli by to nebolo to pravé.
"No tak. Neurážaj sa." chytil ma za rameno, po ktorom ma pohladil a ja som k nemu presmerovala svoj zrak. "Poď si radšej zahrať ešte jednu partičku." roztiahol svoje pery do širokého úsmevu a moja ruka vystrelila k tej jeho aby som ho mohla udrieť. "Au." zasmial sa a chytil si miesto, do ktorého som ho udrela.
"Schovaj tie karty." zavrčala som a kývla hlavou ku kartám rozsypaným na posteli. Nick sa pobavene uškrnul no nakoniec karty schoval späť do balíčka. Konečne. Už s ním nemusím hrať.
"Ale mohla to byť zábava." ohrnul spodnú peru a ja som pretočila očami. Poznám tú jeho zábavu. On sa bude baviť na niekom inom ako mu niečo nejde. Naozaj zábavné. "Tak čo chceš robiť?" povzdychol si nakoniec, po chvíľke ticha čo ovládlo izbu. Čo by som chcela robiť? Konečne odísť z tejto nemocnice a prezliecť sa do môjho oblečenia. Hej, to by nebolo od veci.
"Neviem." mykla som ramenami a zahľadela sa pred seba. Čo by som asi tak mohla robiť v tejto izbe pripútaná k posteli? Nič okrem sledovania televízie, čítania alebo hrania kariet s Nickom, a to všetko som už žiaľ dnes robila.
"S tebou nie je žiadna sranda." okomentoval sucho Nick.
"Mohol by si prestať? Nepodarí sa ti presvedčiť ma aby som s tebou hrala karty."
"Za pokus to stálo." pokrčil ramenami a obaja sme sa zasmiali. Som vlastne rada, že prišiel. Je tu so mnou od prvej chvíle a snaží sa mi spríjemniť pobyt tu. Mala by spm mu byť vlastne vďačná, že sem prišiel a hral so mnou karty, a samozrejme istým spôsob aj som.
Práve som sa chystala, že niečo poviem, so zámerom Nicka rozosmiať aby som počula jeho smiech a mohla sa zasmiať s ním, keď sa v tej chvíli dvere do mojej izby s rachotom otvorili a dnu vpadol človek.
Obaja sme tam strhli pohľad a moje srdce vynechalo úder a hneď na to začalo splašene biť, keď som rozpoznala tvár chlapca v čiernom oblečení.
"Ashley!" vyhŕkol a náhlil sa k mojej posteli a ja prekvapená civiac naňho som zo seba dostala iba naozaj tiché vyhŕknutie jeho mena. Zahrialo ma pri srdci pri pohľade naňho a môj úsmev sa roztiahol akosi sám od seba na mojej zaskočenej tvári.
"Ryan, č-čo tu robíš?"
"Vyrazil som hneď ako som sa dozvedel, že si v nemocnici. Si v poriadku??" postavil sa bokom k mojej posteli a pokúsil sa nájsť moju ruku, no vtedy uvidel, že tá je v tej Nickovej, ktorý sedel pri posteli. "Ehm Nick mohol by si nás nechať o samote? Chcem sa s Ashley porozprávať."
YOU ARE READING
Brother's love
RomanceBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...