Upozorňujem, že hneď na začiatku máte 'romantický' sex, takže ak chcete tak to preskočte :D Ja ako som ho dopísala, som sa k jeho úpravám už nevrátila :DD
Ashley
Keď sme sa vrátili do chaty bolo už sedem hodín a my sme sa museli ešte vybaliť. Absolútne sa mi nechcelo ale tak čo som mala robiť?
"Už sa mi nechce." zmučene som vydýchla zvaliac sa na posteľ, keď už som toho naozaj mala plné zuby.
"Láska mala by si si to dovybaľovať." nadomnou sa zjavil Ryan a jeho ruky zablúdili k mojim bokom.
"Naozaj sa mi nechce." odula som spodnú peru a ruky si obtočila okolo jeho krku. Prstami som mu jemne prechádzala po zátylku až do vlasov a znova späť.
"Ja to za teba nevybalím." pokrútil hlavou pričom prstami prechádzal po mojich bokoch pod tričkom.
"Ale mohol by si." uchechtla som sa, no Ryan iba s úškrnom pokrútil hlavou a začal mi pomaly vhŕňať tričko nahor. "Ty si neskutočný." pokrútila som nad ním hlavou no zdvihla ruky nad hlavu aby mi mohol vyzliecť tričko a odhodil ho kamsi do rohu izby.
Jeho pohľad skĺzol na moje prsia v čiernej podprsenke. Priložil pery k môjmu krku a sádzal mi tam jemné bozky. Keď sa jeho pery dotkli mojej rozhorúčenej pokožky prešla mnou okamžite vlna vzrušenia a môj dych sa zmenil z pokojného na prerývaný. Lemoval mi krk malými bozkami cez kľúčnu kosť až k lemu mojej podprsenky. Pomaly, jemne. Jednu jeho ruku vsnul pod môj chrbát aby mi rozopol podprsenku čo sa mu ihneď podarilo a následne ju odhodil niekde k môjmu tričku. Začal ochutnávať moje bradavky, ktoré už vzrušením stáli a moje ústa opúšťali tiché vzdychy. Rukou zablúdil k mojim rifliam kde nahmatal gombík a hneď na to ho rozopol.
Rukou som si ho za krk pritiahla ku svojej tvári a prisala sa mu lačne na pery. Boli také horúce a on nimi tíšil moje stony. Rukou mi prechádzal po odhalenom boku hore dolu a mne okamžite vybehli zimomriavky. Moja ruka mu zablúdila pod čierne tričko a nechtami som mu prechádzala po chrbte. Oddelil naše pery aby si mohol vyzliecť tričko a to znova letelo celou izbou. Naskytol sa mi pohľad na jeho nahú hruď a moje ruky zablúdili automaticky k nej. Moje ruky prechádzali po jeho tehličkách a po chvíli som doňho zatlačila tak aby som si naňho mohla sadnúť obkročmo.
Aj moje pery zablúdili k jeho krku, no ja som nebola taká trpezlivá ako on a rýchlo som sa prepracovala až k jeho rifliam. Netrvalo mi dlho dostať ho z nich a naskytol sa mi pohľad na hrču v jeho boxerkách. Zbavila som sa ich presne tak ako rifiel a predomnou sa týčil jeho nemalý kamarát. Rukou som po ňom prešla a následne si ho celého vsunula do úst. Z Ryanových úst sa vydral hlasný ston, keď som mu zubami jemne prešla po celej jeho dĺžke smerom nahor a následne zasa dolu.
"Ashley." vzdychol moje meno čím vzrušil aj mňa a jeho ruky zablúdili do mojich vlasov, za ktoré ma jemne potiahol.
Jemne tlačil na moju hlavu, pričom neskôr jeho ruky zablúdili k mojim rifliam, ktoré som ešte stále mala na sebe. To sa mu zrejme nepáčilo, keďže mi ich začal vyzliekať zatiaľ čo ja som jeho kamaráta v puse stále cucala. (Toľko výrazov čo sa dajú použiť a ani jeden sa nedá použiť :DD -_-) Nakoniec sa mu podarilo vyzliecť mi tie rifle a jeho ruka zablúdila k mojim nohavičkám, kde prešiel rukou presne cez moje citlivé miesto načo som musela vzdychnúť.
Ryanove ústa opúšťali čoraz silnejšie vzdychy, keď som pridávala na intenzite, no nemala som na pláne ho hneď urobiť. Vytiahla som si ho z úst a jazykom si robila mokrú cestičku späť k jeho perám. Ryan ma schytil za pás a v jednom momente nás pretočil, čiže som ležala pod ním. Rukou mi zašiel do nohavičiek a pomaly ich sťahoval smerom na dol. Hral sa so mnou a mňa to vzrušovalo stále viac a viac, no už som to nemohla vydržať. Prstom sa akoby náhodou otrel o môj klitoris a ja som sa okamžite prehla v chrbte.
YOU ARE READING
Brother's love
RomanceBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...